דיווח: איטליה או צ'ילה עשויות להופיע במונדיאל 2018

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

תפנית בעלילה? נבחרת פרו, שהעפילה לטורניר אחרי פלייאוף מול ניו זילנד, עלולה לשלם את המחיר ולספוג הרחקה ארוכה בשל התערבות ממשלתית בהתאחדות. בפיפ"א שוקלים לתת לאזורי את מקומם במקרה של השעיה

(גודל טקסט)

האם נבחרת איטליה תגיע כנבחרת ה-32 לגביע העולמי ברוסיה? על פי הדיווחים היום (חמישי) בתקשורת העולמית עולה שקיימת אפשרות ממשית כי התסריט הזה ייצא אל הפועל. על פי אותו דיווח, בפיפ"א שוקלים להדיח את נבחרת פרו, שהעפילה לטורניר אחרי קרב מול ניו זילנד בפלייאוף, והיא עלולה לשלם את המחיר בעקבות התערבות ממשלית בנעשה בהתאחדות לכדורגל. בפרו, אגב, משוכנעים שלא יוטלו נגדם סנקציות. 

בפיפ"א שוקלים בכבוד ראש להעניש את נבחרת פרו בשל ההתערבות הממשלתית בנעשה בהתאחדות המקומית, מהלך שנחשב לאחת העבירות החמורות ביותר בתקנון של פיפ"א. מלבד הדחה מהטורניר, פרו עשויה לספוג השעיה מכול המפעלים לתקופה ארוכה. אם הנציגה מדרום אמריקה אכן תשלם את המחיר, בפיפ"א עשויים להעניק לנבחרת איטליה את הכרטיס לטורניר. בנוסף, קיימת אפשרות לפיה נבחרת צ'ילה, שסיימה במקום השישי והמאכזב בבית הדרום אמריקאי של המוקדמות, תהפוך לנבחרת ה-32.

כזכור, איטליה הודחה בצורה כואבת מול נבחרת שבדיה בפלייאוף מוקדמות גביע העולם. מאז נשיא ההתאחדות והמאמן, ג'מפיירו ונטורה, עזבו כאשר בהתאחדות מחפשים אחר מאמן חדש. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלה של נבחרת איטליה, אך ברור כי ג'יאנלואיג'י בופון ישמח להופעת פרידה אחרונה מהמדים הלאומיים בגביע העולמי ברוסיה. בתקשורת בפרו רתחו מזעם על הספקולציות. גם ב"אס" נטען: "פרו תשתתף במונדיאל ב-200 אחוז".  

יגיע לסיבוב פרידה ברוסיה? בופון (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי