דניאלה דה רוסי: לא סגרתי את הדלת בפני נבחרת איטליה

דניאלה דה רוסי
דניאלה דה רוסי | צילום: אודי ציטיאט

קשר רומא שלאחר ההדחה בפלייאוף המונדיאל רמז כי לא ישוב יותר ללבוש את המדים הלאומיים, סיפק מסר למאמן הבא: "אין מה לעשות עם זה שאני בן 34, אבל אם הוא יזמן אותי, מי יודע?"

(גודל טקסט)

בימים שאחרי ההדחה של נבחרת איטליה על ידי שבדיה בפלייאוף מוקדמות גביע העולם, רבים מכוכבי "האזורי" הבהירו כי לא ישובו יותר ללבוש את המדים הלאומיים. מדובר בשחקנים היותר ותיקים בסגל, השוער ג'אנלואיג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני, אנדראה ברצאלי וכן הקשר דניאלה דה רוסי – אבל לא כולם שלמים עם החלטתם.

נראה שקשר רומא, דה רוסי בן ה-34, מוכן לשוב לייצג את ארצו לאור העובדה שהמאמן הקודם ג'אמפיירו ונטורה סיים את דרכו בעקבות הכישלון. "אני חושב שזה סוף עידן עבור חלק מאיתנו. כשאתה נכשל זה בסדר לזוז הצידה", טען אחרי ההדחה דה רוסי במגזין של התאחדות שחקני הכדורגל באיטליה, אבל כעת נשמע אחרת לגמרי.

"ההתאחדות צריכה לבחור מאמן חדש. שחקנים טובים יש. אמרתי זאת בעבר, אני רואה את נבחרת איטליה כמשפחה וזה לא שסגרתי את הדלת וזרקתי את המפתח. מי יודע, אם המאמן החדש יחליט ליצור איתי קשר ויחשוב שאני מתאים לסגל, מה אז? זה נכון שאני בן 34, אבל אין לי מה לעשות נגד זה", הבהיר הקשר וסיפק רמז עבה שייתכן שעוד נראה אותו לובש שוב את המדים הכחולים של נבחרתו. 

דניאלה דה רוסי רשם בסך הכל 8,751 דקות במדי נבחרת איטליה משנת 2004 ועד 2017, בסך הכל 117 הופעות במהלכן זכה להניף גם את גביע העולם ב-2006 והגיע עם הנבחרת למקום השני ביורו 2012 שנערך בפולין ובאוקראינה.

ישוב ללבוש את מדי האזורי? דניאלה דה רוסי עונד את סרט הקפטן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי