מסי גילה: אני פצוע בירך כבר תקופה, הדרך למונדיאל ארוכה

ליאו מסי עם סרחיו אגוארו
ליאו מסי עם סרחיו אגוארו | Gettyimages

כוכב נבחרת ארגנטינה גילה מדוע לא שיחק ב-0:2 על איטליה: "מקווה לשחק נגד ספרד". סמפאולי הוסיף: "העדפנו לא לסכן אותו. איקרדי ודיבאלה? שום דבר לא סגור למונדיאל". גם וראטי נפצע אמש. צפו בתקציר המשחק

(גודל טקסט)
גם ללא ליאו מסי שלא שותף, ארגנטינה הסתדרה אמש (שישי) וניצחה 0:2 את איטליה המאכזבת בבאצטדיון "איתיחאד" במנצ'סטר. כוכב ברצלונה גילה שלא שיחק בגלל פציעה ומתברר שהוא פצוע כבר תקופה בשריר הירך, אבל מצליח לשחק למרות זאת. בנבחרת לא רצו לסכן אותו הפעם. באיטליה, מרקו וראטי נפצע וכעת לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים.


מסי, שישב ביציע וכבש שמונה שערים בששת המשחקים האחרונים בברצלונה, גילה עוד לפני המשחק בראיון לרשת TYC הארגנטינאית: "אני סובל מהפציעה הזאת כבר זמן מה. אני תמיד רוצה לשחק, אבל הדרך למונדיאל עדיין ארוכה. החלטנו לנוח למשחק הזה, אבל אני מקווה לשחק נגד ספרד במשחק הבא".


מאמן האלביסלסטה חורחה סמפאולי הבהיר שלא הייתה כוונה לתת למסי לנוח בגלל עומס משחקים: "הוא בהחלט היה אמור לשחק נגד איטליה, אבל נפצע כבר באימון הראשון של הנבחרת. העדפנו לא לסכן אותו שלא לצורך". מסי לא היה הפצוע היחיד, כשגם אנחל די מאריה סבל אף הוא מפציעה בירך והוחלף על ידי דייגו פרוטי בדקה ה-64, ובוודאות לא יהיה בסגל למשחק מול ספרד ב"וונדה מטרופוליטן".


אבר באנגה שהחליף את מסי ומנואל לאנסיני מווסטהאם כבשו לארגנטינה. סמפאולי שהיה מרוצה מהניצחון ואמר בעבר שמאורו איקרדי ופאולו דיבאלה מתקשים להסתגל לשיטה שלו, נשמע אחרת בסיום: "איקרדי ודיבאלה עדיין יכולים להיכלל בסגל למונדיאל. הם שני שחקנים חשובים עבורנו ותמיד זימנתי אותם לנבחרת. שום דבר לא סגור מבחינת הסגל למונדיאל".



מסי ביציע עם אגוארו. יחזור מול ספרד? (Gettyimages)


ניקולאס אוטאמנדי הודה שהיה מוזר לשחק בלי מסי: "זה אחרת לגמרי בלעדיו. כשהוא לא נמצא אנחנו צריכים להחזיק יותר בכדור. כשמסי משחק הוא מושך אליו הרבה שחקנים ואנחנו חופשיים יותר".


המאמן הזמני של איטליה, לואיג'י די באג'ו, אמר ש"סקוואדרה אזורה" בדרך הנכונה לחזור להיות אחת הנבחרות הדומיננטיות בעולם. בנוגע לווראטי, ששיחק טוב אך נפצע בדקה ה-72 וירד צולע מהמגרש, אמר:"נבדוק את מצב הפציעה שלו מחר (שבת) ונראה אם יוכל לשחק במשחק הבא". למרות שדי ביאג'ו אופטימי, הכותרת של ה"גאזטה דלו ספורט" למשחק היא: "איטליה נשארה קטנה".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi:
⚽ L'Italia resta piccola, vince l'Argentina Milan, quando arrivano i soldi di Li? ⚽ Rivoluzione Champions, cambia così ⚡ Bolt calciatore: "Voglio un grande club". E molto altro! pic.twitter.com/bSCCylyM9C

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) March 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי