רודריגו הקדיש שער לקניסארס, בספרד עקצו את זידאן

רודריגו מורנו
רודריגו מורנו | AFP

החלוץ שכבש ב-1:1 מול גרמניה ביצע מחווה לכבוד שוער העבר שאיבד את בנו בן ה-5 למחלת הסרטן: "כולנו איתך". ב"מארקה" תהו: "למה איסקו שחקן מרכזי רק בנבחרת?". מולר: "אי אפשר להנות נגד ספרד". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ספרד וגרמניה נפרדו אתמול (שישי) בתיקו 1:1 בדיסלדורף. "די מאנשפט", שידועים כנבחרת שמשתנה במונדיאל, חיממו מנועים אמש, כשגם "לה רוחה" הוכיחה שהיא מועמדת רצינית לזכייה במונדיאל. מה שבלט במשחק יותר מכל, כפי שנכתב ב"מארקה", היה רסיטל ההצלות מטורפות מצד שני השוערים, דויד דה חאה ומארק אנדרה טר שטגן, שמנעו תוצאה הרבה יותר גבוהה לכל צד.


"מארקה" עקץ את זינדין זידאן כשתהה: "איך זה שבנבחרת ספרד איסקו השחקן המרכזי ובריאל מדריד הוא רק מחליף?". העיתון הדגיש: "איסקו, אנדרס אינייסטה ורודריגו גילו יכולת מצוינת והיעדרו של סרחיו בוסקטס הפצוע לא הורגש". הרגע המרגש היה כשחלוץ ולנסיה שכבש הקדיש את השער לשוער העבר סנטיאגו קניסארס בן ה-48, שאיבד את בנו בן החמש למחלת הסרטן. "כולנו איתו ברגע הזה. אני מקדיש לו את השער", אמר רודריגו שכבש שער שני בארבע הופעות בנבחרת, וכתב ברשתות החברתיות: "משחק גדול מול נבחרת גדולה. ממשיכים בדרך שלנו למונדיאל. סנטיאגו קניסארס, כולנו איתך!"


 

Gran partido ante una gran selección. A seguir firmes en nuestro camino hacia el @fifaworldcup. @santicanizares estamos contigo!

A post shared by Rodrigo Moreno (@rodrigom_91) on



המאמן הספרדי ז'ולן לופטגי הביע שביעות רצון מנבחרתו: "זו תוצאה טובה כי גרמניה מהירה וחזקה מאיתנו פיזית. נתנו להם לרוץ וכשהם רצים הם יותר מסוכנים, אבל יכולנו גם לכבוש שער ניצחון. לדעתי זה היה משחק יפה לאוהדים, כשכל שחקן היה יכול להתבטא בחופשיות ולהראות את יכולתו, אבל אני לא בטוח שבמונדיאל היינו רואים משחק דומה".


סרחיו ראמוס שיחק את משחקו ה-150 בנבחרת וכעת רק איקר קסיאס מקדים אותו עם 176 הופעות בספרד. ברשתות החברתיות העלה הקפטן תמונה נוכחית לצד תמונה שלו מהופעותיו הראשונות בנבחרת וכתב: "ללבוש את החולצה הזאת בפעם הראשונה לפני 13 שנה הייתה דבר בלתי ייאמן. ללבוש אותה 150 פעמים הייתה חלום שהתגשם בזכותכם: המאמנים, הקולגות והאוהדים. ובמיוחד לשני אנשים מיוחדים: תודה לך לואיס, ותמיד איתך אנטוניו", כשהוא מתייחס למאמנו המנוח בנבחרת לואיס אראגונס ולחברו בסביליה אנטוניו פוארטה ז"ל.


 

Vestir esta camiseta por primera vez hace 13 años fue increíble. Haberlo hecho en 150 ocasiones es un sueño que habéis hecho posible todos vosotros: entrenadores, compañeros, afición… Y, en particular, dos luces especiales: gracias, Luis y siempre contigo, Antonio. To put on this shirt for the first time 13 years ago was incredible. To do it 150 times is a dream made possible thanks to all of you: coaches, colleagues, supporters… And two special people in particular. Thank you, Luis. With you always, Antonio.

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



"בילד" ניבא ששתי הנבחרות יגיעו לחצי הגמר במונדיאל עם הכותרת: "נתראה בחצי", וכתב ש-82 יימים לפני שריקת הפתיחה שתי הנבחרות סיפקו משחק ראוי ואם לא יהיו הפתעות עוד 119 ימים, שתיהן תשחקנה בחצי הגמר ברוסיה. עוד נכתב שהמשחק נפתח בהלם עבור גרמניה, אחרי שהמאסטרו אנדרס אינייסטה סיפק מסירת אומן לרודריגו שכבש. המאמן יואכים לב החל להזיע והסיר את חליפת האימון שלו, אך בהמשך זה נראה טוב יותר.


תומאס מולר אמר: "אף פעם אי אפשר להנות נגד ספרד. הם נבחרת מצוינת, אבל גם פגיעה. התוצאה הייתה יכולה להיות בקלות 3:3". טר שטגן הוסיף: "במחצית הראשונה היה לנו משחק גדול כי הם היו טובים יותר ולא איפשרנו להם לכבוש עוד שערים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי