חאמס הזהיר מאופוריה, בצרפת קוטלים: "נבחרת שבירה"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

קשר באיירן לא התרגש מה-2:3 והמהפך על צרפת: "לא שווה כלום אם לא נציג יכולת כזאת במונדיאל". "ל'אקיפ" שהעניק ציונים נמוכים לשחקנים ביקר את הטריקולור: "יצטרכו להיראות אחרת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
קולומביה רשמה אמש (שישי) ניצחון 2:3 ענק על צרפת, אחרי שחזרה מפיגור 2:0 בסטאד דה פראנס, ואותתה ש-2014 לא הייתה הבלחה, ושיהיה לה לא מעט מה לומר במונדיאל הקרוב. בצרפת מתחו ביקורת על ההפסד של הטריקולור. ב"ל'אקיפ" נכתב: "הם שלטו במשחק עם יתרון 0:2, אבל רשמו הפסד מדהים. זה אומר שהנבחרת הזאת עדיין שבירה. במשחק הקרוב נגד רוסיה הם יצטרכו להיראות אחרת. זה ניצחון שיזיק לנבחרת שהגיעה רחוק בהופעות שלה לאחרונה ונראתה בשלה להגיע להישגים במונדיאל".


העיתון הצרפתי חילק ציונים די נמוכים לשחקני צרפת, כשאוליבייה ז'ירו ואנטואן גריזמן קיבלו 5 בהתקפה, אנגולו קאנטה 5 בקישור ובלז מטווידי רק 4. אגב, גם קולומביה לא הבריקה בציוני שחקניה כשירי מינה מברצלונה סיים רק עם 5 והשוער דויד אוספינה קיבל 4. קיליאן אמבפה קיבל ציון 6 ובישל שער שלישי בשלושת משחקיו האחרונים בנבחרת.


כוכב באיירן מינכן חאמס רודריגס הזהיר את הנבחרת לא להיסחף אחרי הניצחון הראשון אי פעם של ה"קפטרוס" (יצרני הקפה) על צרפת, שהיה השני ברציפות אחרי ה-0:4 על סין בנובמבר. הקשר בישל שני שערים אחרי שקולומביה כבר פיגרה 2:0 בדקה ה-26 משערים של אוליבייה ז'ירו ותומא למאר, אבל אמר לרדיו "קראקול" הקולומביאני: "הניצחון לא יהיה שווה כלום אם לא נציג את אותה היכולת במונדיאל. ברור שזה ניצחון גדול, כי צרפת נבחרת קשוחה. הם מועמדים בעיניי לזכות בגביע העולמי. "שיחקנו רע ב-20 הדקות הראשונות, אבל כולנו שחקנים ברמה הכי גבוהה ויכולים להתמודד עם נבחרות גדולות כמו צרפת. אנחנו לא צריכים לחשוש מאף אחת".


FT France 2-3 Colombia
Los Cafeteros come from two goals behind to defeat France for the first time in their history pic.twitter.com/sFOtJwKEks

— FIFA World Cup (@FIFAWorldCup) 23 במרץ 2018

רדאמל פלקאו, שהחמיץ את המונדיאל הקודם בגלל הפציעה המתוקשרת שלו, כבש את השער השני שהיה השיוויון בדקה ה-62 והראה שהוא הביא איתו את היכולת ממונאקו. "אנחנו צריכים לשאוף להתקדם עוד, עד למשחק הראשון עם יפן במונדיאל ב-19 ביוני", אמר הקפטן הוותיק. "זו תוצאה היסטורית עבורנו. אנחנו יכולים להתלהב, אבל צריך לשמור על פרופורציות".


מאמן צרפת המאוכזב, דידייה דשאן, סיכם: "קולומביה לימדה אותנו לקח בכדורגל האגרסיבי שלה. איבדנו כדור חשוב שהחזיר אותם לתמונה אחרי השער השני. לא עמדנו בדרישות של הכדורגל ברמה הכי גבוהה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי