ראחים סטרלינג: הרגשתי את נחת זרועו של פפ גווארדיולה

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Gettyimages

כוכב נבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי סיפר שלאחר משחק שהסתיים ב0:0 נגד קריסטל פאלאס, בו לא היה במיטבו, המאמן הספרדי "נכנס בו" בחדר ההלבשה: "הייתי בטוח שלא אשחק יותר. הוא דואג טוב מאוד לומר לך היכן שגית"

(גודל טקסט)

ראחים סטרלינג, שישחק היום (שלישי) במדי נבחרת אנגליה נגד איטליה, גילה לעיתונאים שהוא הרגיש את נחת זרועו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. זה קרה אחרי משחק נגד קריסטל פאלאס ב-31 בדצמבר העונה, משחק שהסתיים ב-0:0 בלונדון. סטרלינג איבד שלושה כדורים במשחק ההוא והיה בטוח בסיום שהקריירה שלו בסיטי הסתיימה ושהוא לא ישחק יותר העונה וגם יפסיד את המקום שלו בסגל למונדיאל.

סטרלינג סיפר שנכנס בדקה ה-57 למשחק ולא היה במיטבו: "פפ נותן לך לדעת בדיוק אם הוא לא מרוצה ממך. איבדתי יותר מדי כדורים והייתי בטוח אחרי המשחק שלא אשחק יותר העונה בקבוצה בגלל שהוא הרג אותי בחדר ההלבשה ונכנס בי בכל הכח. מנג'ר כזה מוציא את המיטב ממך. הוא דואג טוב מאוד לומר לך היכן שגית".

סטרלינג היה השחקן הטוב ביותר על המגרש בניצחון אנגליה 0:1 על הולנד, ובארצו כתבו שהנבחרת נהנית גם מהעבודה של פפ בסיטי. לדברי סטרלינג, בעקבות ההערות של גווארדיולה הוא מרגיש בוגר יותר במשחק וקבלת ההחלטות שלו טובה יותר. "פעם הייתי הרבה פחות מוכן מבחינת הכדורגל. קיבלתי כדור ורציתי ישר לעבור מישהו. היום אני חושב כמה פעמים מה לעשות עם הכדור ואת זה פפ החדיר לי. אני מנסה גם להיכנס לרחבה כמה שיותר פעמים".

סטרלינג כבש העונה 20 שערים בכל המסגרות, חלקם אפילו שערים מכריעים, אבל לא ישכח את הצעקות של פפ עליו ערב ראש השנה האזרחית של 2018.

גווארדיולה. גווארדיולה. "פפ החדיר לי לחשוב מה לעשות עם הכדור" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי