צפו בתקציר: 1:6 מדהים לספרד על ארגנטינה המושפלת

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

איסקו (שלושער), קוסטה, אלקנטרה ואספס שברו את הפרעוש הפצוע שנטש את היציע. ז'סוס כבש לברזיל ב-0:1 בגרמניה. פנדל של אינסינייה מחק שער יתרון של וארדי, ב-1:1 בין איטליה לאנגליה

(גודל טקסט)
ארגנטינה רשמה את אחד הימים השחורים בתולדותיה כשהובסה 6:1 במדריד על ידי ספרד וגם העובדה שמדובר רק במשחק הכנה ובלי ליאו מסי הפצוע לא תצליח להסיר את הכתם. שלושער של איסקו ושערים של קוסטה, אלקנטרה ואספס צרבו את הפרעוש שצפה במשחק מהיציע עד שלא היה יכול יותר ונטש בדקה ה-77.


זה לא נגמר ב-1:7 אבל ברזיל בהחלט יכולה לראות ב-0:1 על המאנשאפט על אדמת גרמניה כסוג של נקמה על חצי הגמר האומלל במונדיאל 2014. גבריאל ז'סוס התכבד בשער הניצחון. אנגליה ספגה לראשונה אחרי 624 דקות ב-1:1 בוומבלי מול איטליה. ג'יימי וארדי כבש לשלושת האריות, לורנצו אינסינייה השווה בפנדל.


גרמניה – ברזיל 1:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הסלסאו יכולים לראות בניצחון הזה סוג של נקמה, בעיקר שהיו שווים יותר מ-0:1 קטן אבל האמת היא שיותר משמחה ברזילאית יש כאן דאגה גרמנית. נכון שלמאנשאפט לא ממש הולך באצטדיון בברלין, שזה משחק הכנה וגם שמולה ניצבה הגנה מצוינת ועדיין בעיטה ראשונה למסגרת בתוספת הזמן? זה כבר מביך. יוגי לב נתן את חולצת ההרכב לקווין טראפ שסידר לז'סוס את שער הניצחון ולמריו גומס בן ה-32 שקורע רשתות בשטוטגרט אבל בנבחרת היה דהוי. אבל גם שחקנים מובילים כמו לירוי סאנה, ליאון גורצקה וטוני קרוס היו רחוקים משיאם. 



קוטיניו וגונדואן. ברזיל נראית הרבה יותר מוכנה למונדיאל (AFP)


ומביקורת למחמאות. גם בלי ניימאר מסכמת ברזיל שני משחקי הכנה עם שני ניצחונות, בלי לספוג שער, שהיא מאורגנת ומסודרת וגם משחקת לפרקים כדורגל מהנה מאוד.


מהלך המשחק
דקה 37, 0:1 לברזיל – ווילאן חרך את אגף ימין ומצא את גבריאל ז'סוס במצב מצוין. החלוץ שרק דקה קודם לכן בעט לשחקים מאותה עמדה ממש, שוב לא בעט טוב אבל למזלו קווין טראפ הדף את הכדור לשערו הוא והוכיח ליוגי לב שאם אין לו מקום בהרכב של פ.ס.ז', אין סיבה שיהיה לו במאנשאפט.



ז'סוס. שער יקר (AFP)


אנגליה – איטליה 1:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
שני אירועים מעוררי מחלוקת שנפתרו בעזרת שופט הווידיאו, ו-1:1 צודק לחלוטין בין אנגליה לאיטליה בוומבלי. המארחים היו מצוינים ב-45 הדקות הראשונות הגיעו לשלל הזדמנויות ועלו ליתרון משער מעורר מחלוקת של ג'יימי וארדי שאושר לבסוף על ידי ה-VAR. במחצית השנייה האזורה תפסה פיקוד, השיגה את השוויון והיתה אף קרובה למהפך.


מהלך המשחק
דקה 27, 0:1 לאנגליה – לינגארד פרץ והוכשל כ-25 מ' משערה של איטליה. הוא מיהר לחדש את המשחק ומסר לווארדי שממצב מצוין בעט לרשת. שחקני האזורה מחו שהמשחק כלל לא חודש ודרשו התערבות שופט הווידיאו, שלא קיבל את טענותיהם.



וארדי. מחמם מנועים לקראת רוסיה (AFP)


דקה 87, 1:1 – פדריקו קייסה נפל ברחבה מתפתל מכאבים אבל השופט הגרמני דניז אייטקין סימן לקרן. רק בהתערבות שופט הווידיאו שונתה ההחלטה לפנדל לאחר שג'יימס טרקובסקי נראה דורך על הבן של אנריקה. לורנצו אינסיינה דייק מנקודת ה-11 מול ג'ק באטלנד.



האיטלקים חוגגים את השוויון שהגיע להם (AFP)


ספרד – ארגנטינה 1:6
כל מי שהסתכל על הרכב הטלאים של האלביסלסטה לפני המשחק לא חשב שיש לה הרבה סיכוי מול ספרד החזקה אבל דומה שאיש לא חלם על תבוסה שכזאת. ואכן למחצית ירדה ארגנטינה בפיגור 2:1 סביר, אלא שאז בתוך שתי דקות במחצית השנייה ספגו שני שערים בשתי דקות והתפרקו. לא מתאים ואפילו מדאיג.


הלה רוחה מצידה, שהרשימה כבר ב-1:1 הקודם מול גרמניה, נתנה קונצרט כשאיסקו, האיש שלא מקבל מספיק קרדיט בריאל מדריד, מנצח על כל ההצגה עם שלושער. שחקנים כמו יאגו אספס (שער ומעורבות כמעט בכל השערים במחצית השנייה) ודייגו קוסטה, הראשון נכנס כמחליפו של השני, שיפרו את מעמדם לקראת המונדיאל.


מהלך המשחק
דקה 12, 0:1 לספרד –
מרקו אסנסיו שלח כדור עומק ודייגו קוסטה הקדים את סרחיו רומרו ושלח לרשת אבל גם התנגש בשוער ארגנטינה והתפתל מכאבים. אחרי כמה דקות קם על רגליו והמשיך לשחק.


דקה 27, 0:2 – בעיטת השוער של רומרו הלכה היישר לקוקה, כ-30 מ' משער ארגנטינה. קשר אתלטיקו העביר במהירות לאסנסיו שהמשיך בכדור רוחב לאיסקו החופשי ומשם לרשת. שער אומלל של רומרו.



איסקו ואספס. ניצחו על הקונצרט (AFP)


דקה 39, 2:1 –  סרחיו (ראמוס) הספרדי החזיר לסרחיו הארגנטינאי כשאיבד בכדור קרן פשוט את ניקולאס אוטומנדי ובלם סיטי נגד לרשת וצימק עבור ארגנטינה.


דקה 55, 1:3 –
יאגו אספס נשלח בכדור עומק לרחבה, משכיב מגן ובורח לצד ימין ואז העביר כדור אחורה לעבר איסקו שבא במרוצה וכבש.


דקה 56, 1:4
– שוב אספס מעורב במהלך שאותו החלט טיאגו אלקנטרה וגם סיים בבעיטה מקרוב.


Messi took this Argentina side to 3 finals. Just think about it. pic.twitter.com/Tp7Eo7DBA8

— Barca Universal (@BarcaUniversal) March 27, 2018


דקה 73, 1:5 –
עכשיו זה כבר אספס בעצמו ומגיע לו. דה חאה עם בעיטת שוער שמגיעה עד חלוץ סלטה ויגו ומשם לרשת. איזה התפרקות של הגנת ארגנטינה.


דקה 74, 1:6! – ארגנטינה לא הספיקה להוציא את הכדור מקו האמצע ואספס כבר הסתער עליו טס לרחבה ושוב מצא איסקו, בישול שני שלו לקשר ריאל שמסיים בעצמו עם שלושער.


Lionel Messi can't bear to watch Argentina's 6-1 thrashing by Spain as he leaves stands before final whistle https://t.co/xvUI1MrobYpic.twitter.com/Y33DvNjVyg

— Mirror Football (@MirrorFootball) March 27, 2018


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי