האנגלים זועמים על השימוש בטכנולוגיה: השופט לא זקוק לזה

ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון | AFP

שלושת האריות מעדו ב-1:1 מול איטליה מפנדל מאוחר שכבש אינסינייה, המאמן סאות'גייט ביקר: "השופט ראה מצוין מה קרה, זו טכנולוגיה בעייתית". המאמן הזמני לואיג'י די ביאג'יו: "אנחנו לא חלשים כמו שכולם חושבים"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה נותרה מאוכזבת. היא הייתה טובה יותר מאיטליה, בעיקר הרבתה להחמיץ מול דונארומה, אבל גם שער של ג'יימי וארדי בדקה ה-26 לא הספיק לה כדי לנצח והיא בסופו של דבר סיימה ב-1:1 ביתי בוומבלי מול האזורי, אחרי שלורנצו אינסינייה איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-87.

האנגלים זועמים על החלטתו של השופט דניז אייטקין, שלא ראה שבוצעה עבירה ברחבה, אולם השתמש בטכנולוגית הווידאו ושינה את החלטתו. בהילוך חוזר ניתן היה לראות בבירור שג'יימס טרקובסקי, בלם ברנלי שערך הופעת בכורה במדי שלושת האריות, דרך על פדריקו קייזה – אך בממלכה טוענים שהייתה זו דריכה לא מכוונת ועל כן לא היה צורך לפסוק לבעיטת פנדל שהובילה ל-1:1 בסיום.

המאמן גארת' סאות'גייט טען שהטכנולוגיה עוד לא מוכנה ושצריך לעשות בה שינויים: "אני שמח שזה לא הגביע העולמי", אמר המאמן לרשת ITV. "הפסיקה חייבת להיות ברורה במקרה הזה. ללא ספק טרקובסקי לא התכוון לעשות מה שעשה. הטכנולוגיה הזאת בעייתית", טען המאמן. "זה נראה שטרקובסקי עומד עליו, אבל זה קשור לריצה שלו ולא נעשה בכוונה. השופט ראה מצוין מה קרה ולא נזקק לטכנולוגיה הזאת".


ההגנה האנגלית. לא ברור אם יש להם סיבה להרגיש מקופחים (Gettyimages)

טרקובסקי אמר: "זה לא היה בכוונה, זה בחיים לא פנדל. חבל שלא רשמנו שני ניצחונות אחרי הניצחון על הולנד 0:1, אבל אני לא מתלונן. זה היה שבוע נפלא". מי שנמצא בצרות הוא דלה עלי שלא שיחק וראה את ראחים סטרלינג, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין וג'סי לינגארד שהפגינו יכולת טובה וכעת כבר מדברים על כך שמקומו בהרכב למונדיאל בסכנה.

כמה נתונים מעניינים. אנגליה סיימה בתיקו שלישי ברציפות בוומבלי לראשונה בהיסטוריה. נבחרת שלושת האריות גם ספגה שער ראשון אחרי 624 דקות. לואיס קוק, בעבר שחקן לידס, הפך לשחקן הראשון אי פעם מבורנמות' שלובש את מדי הנבחרת. וארדי כבש שער ראשון בנבחרת אחרי 366 יום. הקודם היה במוקדמות המונדיאל מול ליטא במארס 2016. איטליה לעומת זאת כבשה לראשונה אחרי 374 דקות.


לינגארד ו-וארדי. עלי סופסל, קיין פצוע והיו מי שניצלו את המצב (AFP)

מי שיהיה בהרכב במונדיאל אבל לא ברור באיזו עמדה, הוא מגן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר שהמשיך לשחק כבלם, עמדה בה שיחק גם נגד הולנד ביום שישי. "זה תפקיד חדש עבורי, אבל אני מרגיש די טבעי בתפקיד כי בסיטי למעשה אנחנו משחקים כולם כבלמים. כל עוד אני על המטוס לרוסיה אני מרגיש נוח עם זה".

לואיג'י די ביאג'יו, המאמן הזמני של איטליה שהפסיד לארגנטינה בסוף השבוע, סיכם את המפגשים: "איטליה לא נבחרת חלשה כל כך כמו שחושבים. היו לי עשרה ימים נפלאים עם הבחורים האלה". איטליה תמנה מאמן קבוע לנבחרת רק ב-20 במאי, כך שאנחנו לא לבד בסיפור הזה – רק שהאיטלקים מחפשים מאמן בכיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי