כריסטיאנו רונאלדו בראיון: "כשאני בבית אני לא רואה כדורגל"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

מלך שערי נבחרת פורטוגל בכל הזמנים דיבר במולדתו והתייחס בין היתר לסיכויים של אלופת אירופה להגיע רחוק במונדיאל: "יש נבחרות טובות מאיתנו, צריכים להיות צנועים". סוד ההצלחה: "אוהב את מה שאני רואה במראה"

(גודל טקסט)

"כשאני בבית אני לא רואה כדורגל, אני מעדיף סרטים וסדרות. אני אוהב לטייל וללכת להופעות. אני אראה כדורגל רק אם מדובר במשחק גדול", כך חשף הערב (חמישי) כריסטיאנו רונאלדו בראיון שהעניק לתקשורת הפורטוגלית.

הפנומן של ריאל מדריד התייחס לסיכויים של נבחרת פורטוגל במונדיאל ברוסיה: "אנחנו לא פייבוריטים לזכור בתואר. הנבחרת שלנו צריכה להיות צנועה ולהפנים שיש נבחרות טובות מאיתנו כמו ספרד, גרמניה, ארגנטינה וברזיל. למרות זאת, זה כדורגל והכל אפשרי".

מלך השערים של נבחרת פורטוגל בכל הזמנים התייחס לשלב הבתים: "משחק הפתיחה שלנו הוא מול ספרד ויהיה קשה מאוד. ספרד מועמדת בכירה מאוד לזכות במונדאל. אנחנו רוצים לעבור את של הבתים ואז נראה לאן זה יתפתח. אנחנו מסתכלים צעד אחר צעד".

הסוד שמשאיר אותו בטופ העולמי כל כך הרבה שנים: "כשאני מסתכל במראה אני בהחלט אוהב את מה שאני רואה וזה חשוב. בשביל להצליח אתה צריך לאהוב את עצמך. צריך גם ביטחון עצמי גבוה וכמובן שהרבה עבודה קשה".


אוהב את מה שהוא רואה. רונאלדו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי