איברהימוביץ': אהיה בגביע העולם, מונדיאל בלעדיי זה לא מונדיאל

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | לוס אנג'לס גלאקסי, רשמי

כוכב העל השבדי שפרש מהנבחרת לאחר יורו 2016, מתכנן קאמבק. החלוץ אישר שיהיה ברוסיה, אך לא הסכים לחשוף אם ביציע או על כר הדשא: "עליי להיות זהיר במילותיי"

(גודל טקסט)
רק השבוע צייץ זלאטן איברהימוביץ', לפני שלושה ימים ליתר דיוק, כי סיכוייו לשחק בגביע העולם ברוסיה בקיץ הקרוב בהחלט קיימים. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא התארח בתוכנית הטלוויזיה של ג'ימי קימל וסיפק רמז נוסף לכך.


זלאטן, שבחודש שעבר חתם בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS אחרי שבקושי שיחק במנצ'סטר יונייטד מאז התאושש מניתוח ושב למגרשים לאחר מעל שישה חודשים בהם הושבת, כבר הפך לכוכב על בארצות הברית בזכות שלושה שערים בשלושה משחקים, סך הכל 127 דקות לאור העובדה שפעמיים נכנס כמחליף רק לדקות ההכרעה, אבל מי שנחשב לכוכב הכי גדול של שבדיה לא היה חלק מקמפיין מוקדמות מונדיאל בשל פרישתו מהמדים הבינלאומיים בסיום יורו 2016, אבל מדגדג לו עד מאוד לשוב ולייצג את שבדיה במונדיאל.


"אני אהיה במונדיאל, כן", אמר החלוץ בן ה-36 לג'ימי קימל, "אני רק אומר שאני אהיה במונדיאל", ומתכוון לכך שלכל הפחות כצופה, "אם אגיד מעבר לכך יתלו אותי אז עליי להיות זהיר במילותיי. מונדיאל בלעדיי זה לא מונדיאל", סיכם.

The chance of me playing in the World Cup is skyhöga #FifaWorldCup2018

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) April 15, 2018

Hey @jimmykimmellive You're welcome pic.twitter.com/u6WF3Fmf47

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) April 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי