דיווחים: קרלו אנצ'לוטי מתקרב לאימון נבחרת איטליה

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Gettyimages

המאמן בן ה-58 נפגש פעמיים עם ראשי ההתאחדות, "נרשמה לחיצת יד" ואף דובר על שילוב בופון, פירלו ומאלדיני בצוות המקצועי לצד בנו דווידה. יקבל חוזה לשנתיים בשכר של חמישה מיליון יורו לשנה

(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי מתקרב לאימון נבחרת איטליה, כך מדווחים כלי התקשורת הבכירים בארץ המגף. סגן יו"ר ההתאחדות, שחקן העבר אלסנדרו קוסטקורטה, הודיע לאחרונה שמאמן ימונה עד ה-20 במאי. כעת, נחשפו שתי פגישות שנערכו בין בלם העבר למאמן שפוטר העונה מבאיירן מינכן והיו"ר רוברטו פבריצ'יני. כזכור, אנצ'לוטי וקוסטקורטה שיחקו יחד ובהמשך הפך הראשון למאמנו של האחרון.

הפגישה הראשונה התקיימה בלונדון לפני חודש והשנייה ברומא לאחרונה, שם, לטענת "סקיי איטליה", הייתה גם לחיצת יד. לאנצ'לוטי הובהר שיצטרך להפחית בדרישותיו והוצע לו חוזה לשנתיים בשכר של חמישה מיליון יורו לשנה. בהתאחדות יהיו מוכנים לאפשר למאמן הוותיק לצרף לצוות המקצועי את בנו דווידה, שעבד איתו במינכן ובריאל מדריד. עוד דובר על שילובם של פאולו מאלדיני, אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני וג'אנלואיג'י בופון בצוות המקצועי המורחב.

איטליה נפרדה מהמאמן ג'אמפיירו ונטורה לאחר שכשלה במאמציה להעפיל למונדיאל. מאמן הנבחרת הצעירה לואיג'י די ביאג'ו שימש כמאמן זמני ואף הדריך את האזורי בהפסד לארגנטינה בחודש מרץ. מאז פיטורי ונטורה, עלו שמותיהם של אנטוניו קונטה, רוברטו מאנצ'יני וקלאודיו ראניירי כמועמדים להחליפו. כעת, נראה שאנצ'לוטי הוא זה שמתקרב לתפקיד.

אנצ'לוטי בן ה-58 רשם 26 הופעות בנבחרת איטליה ושיחק איתה במונדיאל הביתי ב-1990. הוא הדריך את רג'אנה, פארמה, יובנטוס, מילאן (איתה זכה פעמיים בליגת האלופות), צ'לסי, סן ז'רמן, ריאל מדריד ובאיירן מינכן. את הבלוז הוביל לדאבל ב-2010, בהמשך זכה באליפות צרפת, עם ריאל בליגת האלופות ועם באיירן באליפות בעונה שעברה. שמו הוזכר לאחרונה גם כמועמד לאימון ארסנל.


אנצ'לוטי. לחיצת יד כבר הייתה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי