וילמוטס נגד קורטואה: מכר את הנבחרת ביורו 2016

מארק וילמוטס
מארק וילמוטס | Gettyimages

מאמו בלגיה לשעבר טען שהשוער הדליף לתקשורת באמצעות אביו מידע רגיש מתוך האסיפות לעיתונאים: "זה נורא, אין להם כבוד למולדת". האב הכחיש: "זו השמצה"

(גודל טקסט)

סערה בבלגיה. מאמן הנבחרת לשעבר, מארק וילמוטס, האשים את טיבו קורטואה בהדלפות מכוונות מחדר ההלבשה במהלך יורו 2016. וילמוטס, כיום מאמן נבחרת חוף השנהב, העניק ראיון ל-beIN ספורט וטען שהשוער היה מעביר מידע לאביו ומשם הכל דלף לתקשורת.

"יש לי בעיה כשאני מקבל החלטות בשש ואחרי רבע שעה הן מופיעות בכל הרשתות החברתיות. זה אומר שיש שחקן שמכר את הנבחרת – וזה חמור. כמה עיתונאים צרפתים סיפרו לי על מה שאבא קורטואה עשה. אין לו כבוד למולדת. זה נורא כי אני צריך לחכות עד שעה לפני המשחק לקבל את הרכב היריבה. היריב מרוויח זמן, הוא יודע הכל ויכול להכין הכל. זה לא קרה במונדיאל בברזיל".

האבא תיירי הכחיש בתוקף: "זו השמצה. בחיים לא דיברתי עם עיתונאים על עניינים כאלה. הייתי שחקן ואיש צוות מקצועי ואני יודע כמה זה רגיש. אני שונא הדלפות".

כזכור, השוער קורטואה העביר ביקורת חריפה על וילמוטס לאחר שהנבחרת הודחה ברבע הגמר על ידי וויילס. הוא האשים את מאמנו בהפסד, באי הסקת מסקנות מהפסד מוקדם לאיטליה ורמז שהוא צריך לקחת אחריות וללכת הביתה. וילמוטס אכן סיים את תפקידו לאחר האליפות והוחלף על ידי רוברטו מרטינס.


קורטואה. מכר את הנבחרת? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי