רופא נבחרת ברזיל: ניימאר ישחק כבר במשחקי ההכנה האחרונים

ניימאר
ניימאר | Instagram

אחרי שפורסם הסגל הסופי למונדיאל, לאסמר משוכנע שהכוכב יחזור לכושר מלא לפני תחילת הגביע העולמי. צ'יצ'ה: "העבודה היומיומית תאפשר לו לחזור". בארגנטינה, דאגה ממצבו של ביגיליה שנפצע שוב במשחק מילאן

(גודל טקסט)
ההודעה אתמול (שני) על סגל 23 השחקנים של ברזיל למונדיאל היתה יום חג למדינה שלמה שהמונדיאל עבורה הוא דבר קדוש. המאמן צ'יצ'ה, יחד עם רופא הנבחרת רודריגו לאסמר, מאמינים שניימאר יהיה כשיר לחלוטין לשחק במונדיאל. לאסמר אמר: "ניימאר כבר התחיל להתאמן, עקבנו אחריו בפאריס וראינו שהוא בסדר גמור. הוא יתחיל לחזור לאט לאט לאימונים בטרספוליס מיום שני הקרוב, שם הנבחרת הברזילאית תתכנס למחנה אימונים לקראת המונדיאל, ואז הוא יתחיל להתאמן גם עם הכדור – דבר שלא עשה עד כה מלבד נגיעות קלות".


הרופא הביע את דעתו שניימאר יוכל לשחק בשני משחקי ההכנה האחרונים של ברזיל באירופה לפני הגביע העולמי כאשר הציפייה היא שיהיה כשיר לקראת המשחק נגד קרואטיה באנפילד ב-3 ביוני. שבוע לאחר מכן תשחק ברזיל באוסטריה. לא מתוכננים לכוכב של פ.ס.ז' אימונים אישיים מיוחדים עם הנבחרת. הוא אמור להתאמן כרגיל עם כולם. "העבודה היומיומית הרגילה תאפשר לו לחזור לכושר הטוב ולחזור לשחק לפני המונדיאל", אמר צ'יצ'ה.


שלושה משחקני הנבחרת שעדיין אמורים להשתתף בגמר ליגת האלופות – קאסמירו, מרסלו ורוברטו פירמינו – יעברו בדיקות רפואיות מדוקדקות כשיגיעו לאחר מכן למחנה האימונים. צ'יצ'ה אמר שהוא לאו דווקא מזמן את השחקנים הכי טובים שיש לברזיל אלא את השחקנים שהכי מתאימים לנבחרת והדגיש: "השחקנים שזימנתי בכושר טוב, אבל רובם עייפים אחרי עונה לא קלה". השחקן הפצוע הנוסף מלבד ניימאר הוא המגן הימני של ברזיל פאגנר מקורינתיאנס, שזומן יחד עם דנילו כמחליף לדני אלבס שנפצע ולא יהיה בסגל. בנוסף גם פליפה לואיס מאתלטיקו מדריד התאושש וחזר לשחק.


נכון לעכשיו, אם לא יהיו שינויים גדולים, כבר ידוע מי יהיו ה-11 הפותחים בהרכב של ברזיל במונדיאל. רק שישה משחקני הסגל שנבחרו שיחקו גם במונדיאל 2014 הכושל: מרסלו, טיאגו סילבה, פרננדיניו, פאוליניו, וויליאן וניימאר. ההרכב הפותח הצפוי: אליסון, דנילו, טיאגו סילבה, מיראנדה, מרסלו, פאוליניו, קאסמירו, פרננדיניו, קוטיניו, גבריאל ז'סוס (פירמיניו) וניימאר. בנוסף, צ'יצ'ה עשוי לפתוח עם וויליאן או דאגלס קוסטה ובמקרה כזה פאוליניו יהיה על הספסל.


NOTE – #Brazil's medical team has already OFFICIALLY confirmed that #Neymar will be available for the first friendly vs Croatia on June 3 at Anfield. His World Cup participation is not in jeopardy. pic.twitter.com/HVsYzosQ4g

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) 14 במאי 2018


צ'יצ'ה אמר: "אני והעוזר שלי אדו עשינו את הכל כדי לאתר את השחקנים הכי טובים בראדר שלנו ועשינו את כל המאמצים להזמין לנבחרת את השחקנים הכי מתאימים למונדיאל. המצפון שלנו שקט".


בברזיל בונים על דנילו שיהיה מחליף טוב לדני אלבס. "הוא צריך להוכיח למה היה שנים שחקן של ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי ושיחק ברמות הכי גבוהות", אמרו פרשנים.


נשיא ברזיל מישל טמר, שהודה פעם שהוא לא חובב גדול של כדורגל, צייץ בקשה למאמן צ'יצ'ה ולנבחרת: "עכשיו כשהסגל כבר פורסם, בבקשה תביאו את הגביע העולמי הביתה".


SAIU A CONVOCAÇÃO! Esses são os 23 escolhidos de Tite que vão buscar o hexa na Rússia! #JogaOqueSabe#FOXnaRússiapic.twitter.com/RbaNMMXwCQ

— FOX Sports Brasil (@FoxSportsBrasil) 14 במאי 2018


ארגנטינה: גומס פצע את חברו לנבחרת ביגיליה בסרייה A
מאמן ארגנטינה, חורחה סמפאולי, ייבחן היטב במונדיאל הקרוב ברוסיה. אחרי שפרסם את רשימת 35 השחקנים של ארגנטינה למונדיאל, מהם ינפה 12 לקראת הטורניר, פורסם שהוא מועמד לאמן את זניט סט. פטרסבורג כאשר או הוא או מאמן ריבר פלייט מרסלו גאז'רדו יחליף את רוברטו מנצ'יני, שמונה למאמן איטליה.


לוקאס ביגליה נכלל בסגל למרות הפציעה, אחרי שחזר לשחק במילאן במשחק האחרון מול אטלנטה בליגה (1:1) והחזיק מעמד רק 34 דקות. הקשר הנחשב לאחד החשובים בסגל, אם כי לא היתה לו עונה מזהירה, חזר מפציעה בגב לאחר שסבל משבר בחוליה ולא שיחק במשך שלושה שבועות. כדורגלן אטלנטה אלחנדרו גומס, שגם הוא ארגנטינאי, שכח כנראה את הגביע העולמי ונכנס עם הברך בביגליה הקריטי לסמפאולי כשחקן אחורי בקישור. כעת ביגליה סובל משבר בשתי חוליות המותן וספק גדול אם יהיה כשיר למונדיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי