הצטרף לפיקה: דויד סילבה הודיע על פרישה מנבחרת ספרד

דויד סילבה
דויד סילבה | האתר הרשמי

אחרי ההודעה של הבלם, גם קשר מנצ'סטר סיטי שהיה חלק מתור הזהב של "לה רוחה" החליט בגיל 32 להתרכז בקריירת המועדונים: "עוזב מאושר מכל מה שהשגתי". זכה במונדיאל ב-2010 ובשתי אליפויות אירופה

(גודל טקסט)
יומיים אחרי שג'רארד פיקה הודיע על פרישה מנבחרת ספרד, שחקן נוסף מתור הזהב של "לה רוחה" הצטרף אליו כשגם דוד סילבה הודיע הערב (שני) על פרישה מהמדים הלאומיים בגיל 32, וימקד את הקריירה שלו במנצ'סטר סיטי.


במכתב הפרידה שלו אמר סילבה: "אני עוזב מאושר מכל מה שהשגתי. חייתי וחלמתי עם קבוצה שתמיד תיזכר ואני מסיים שלב מלא ברגשות עבור כל הרגעים שאני נזכר בהם, כמו הדמות של לואיס אראגונס, מאסטרו שלעולם לא נשכח. אני לא יכול לעזוב בלי להודות לכל חבריי לנבחרת, למאמנים שהאמינו בי ולעובדי ההתאחדות שעשו את החיים שלי קלים יותר. רוצה להודות למשפחה על התמיכה לאורך כל השנים, שבלעדיה לא הייתי חלק מההיסטוריה של הנבחרת וכמובן שגם לאוהדים על התמיכה והכבוד בכל פעם שלבשתי את מדי הנבחרת.


סילבה היה כאמור חלק מתור הזהב של ספרד שזכה במונדיאל היחיד בתולדות הנבחרת ב-2010, בנוסף לשתי אליפויות אירופה הרצופות ב-2008 ו-2012. "הקוסם מארגינגין" ערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים בנובמבר 2006 במשחק ידידות מול רומניה, ומאז שיחק ב-125 משחקים, ניצח ב-90 מהם וכבש 35 שערים.


Gracias, suerte y hasta siempre! pic.twitter.com/mIM1k45pfg

— David Silva (@21LVA) August 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי