בארגנטינה טוענים: "אלה חדשות טובות שמסי לא ישחק ב-2018"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

"הפרעוש" בחר שלא להשתתף במשחקי הנבחרת בשנה הקרובה, ב"קלארין" בירכו: "עכשיו יבינו שצריך לבנות הכל מחדש, אחר כך ניתן יהיה לשלב אותו בחזרה". מאמן בוקה בארוס שלוטו: "הגיע הזמן שנפסיק לכפות עליו"

(גודל טקסט)

התקשורת בארגנטינה לא לוקחת קשה את ההחלטה של ליאו מסי שלא לשחק בשנה הקרובה בנבחרת ארגנטינה. העיתון "קלארין" כתב במאמר מערכת שפרישתו הזמנית של מסי אף עשויה לתרום להקמת נבחרת חדשה, כשחזרת "הפרעוש" לאלביסלסטה תהיה אפשרית ואף תוריד ממנו את הלחץ אם יחבור לנבחרת שרצה מזה תקופה ולא בנויה עליו.

ב"קלארין" נכתב שפפ גווארדיולה הוציא את המיטב ממסי כי הבין את הנפש שלו טוב יותר מכל מאמן אחר, בעוד שבארגנטינה סדרה של שבעה מאמנים בנבחרת (כולל דייגו מראדונה וחוסה פקרמן) נכשלו במשימה. "הוא לא היה כוכב בנבחרת ארגנטינה כפי שהוא בברצלונה. זו לא הפתעה שהוא לא רוצה לשחק השנה. אלה חדשות טובות מאוד לכדורגל הארגנטיני, כי עכשיו יבינו שצריך לבנות את הכול מחדש בלעדיו. אחרי שיבנו נבחרת חדשה, תמיד אפשר יהיה לקרוא לו חזרה".

לעומת זאת, כוכב העבר חריסטו סטויצ'קוב אמר כי הפרישה הזמנית של מסי היא חדשות רעות לנבחרת ארגנטינה: "מישהו המציא שהוא מתערב למאמן וקובע לו הכל בנבחרת, אבל ממה שאני יודע זה שקר. אם זה היה נכון, מסי היה מחליט למנות אותי כמאמן כי אנחנו חברים. אם מחר מוציאים את מסי מהנבחרת, היא לא מנצחת בשלוש השנים הבאות", אמר סטויצ'קוב בראיון לתחנת הרדיו "ויה טרינידד סנטה פה" בארגנטינה. "הנסיבות בהן מסי עוזב לא טובות לארגנטינה. הבעיה שלכדורגל הארגנטיני אין מבנה קבוע. אין תוכניות. אני לא מאמין שהנשיא החדש, צ'יקו טאפיה, רוצה פרויקט חדש בלי מסי".


פרישתו הזמנית דווקא טובה לנבחרת ארגנטינה? (Gettyimages)

סטויצ'קוב אמר עוד: "יש הרבה בארגנטינה שרואים את מסי, אבל לא מכירים איזה אדם הוא באמת. אני מכיר אותו מצוין ויודע שהוא בחיים לא התערב לאף אחד בנבחרת. הכל שקרים".

מאמן בוקה ג'וניורס, גיז'רמו בארוס שלוטו, התייחס להחלטת מסי: "אנחנו צריכים להבין אותו ולהשאיר אותו בשקט לנפשו. הוא צריך להיות רגוע כדי לקבל בהמשך את ההחלטה הכי טובה עבורו ועבור הנבחרת. הוא עושה מה שהוא רוצה והגיע הזמן להניח לו לנפשו, כדי שיוכל להחליט על עתידו בצורה חופשית ולא שיכפו עליו את הנבחרת".

המאמן ובוקה ג'וניורס שבהדרכתו ישחקו היום מול ברצלונה בטורניר "ז'ואן גאמפר" בקאמפ נואו. המאמן טען שמאשימים את מסי במשחק גרוע ובתוצאות הגרועות של הנבחרת בצורה לא הוגנת. "בארגנטינה אין סובלנות למסי, תמיד מחפשים את השחקן הכי טוב ויורדים לחייו".


ליאו מסי. בברצלונה הוא מצליח לשמור על החיוך (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי