מנצ'יני: "באלוטלי צריך כושר משחק, עשינו יותר מדי טעויות"

רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני | Gettyimages

מאמן נבחרת איטליה לא היה מרוצה מיכולתו של החלוץ, שחזר למשחק בינלאומי רשמי ראשון מאז 2014. עם זאת נשמע אופטימי: "למרות כמה טעויות שעשינו, אני חושב שהשחקנים הצליחו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
לא הרבה השתנה באיטליה מאז שהודחה על ידי שבדיה במוקדמות גביע העולם. ה"סקוודרה אזורה" עדיין מחפשת את עצמה ואתמול (שישי) במשחק הראשון הרשמי הראשון תחת רוברטו מנצ'יני בליגת האומות הצליחו האיטלקים לסחוט רק תיקו 1:1 מפולין, שהובילה 0:1 בבולוניה והייתה בדרך לניצחון מפתיע בבכורה של אקס מכבי חיפה יז'י בז'צ'ק על הספסל.


עיתוני איטליה ניסו להיות חיוביים: "יש לנו אמונה בפדה (פדריקו קייזה ופדריקו ברנרדסקי)", הייתה הכותרת הראשית ב"קוריירה דלו ספורט". בעיתון נכתב ששניהם (קייזה נכנס מחליף וגרם לפנדל) היו הרענון שמנצ'יני זקוק לו ושזה היה לילה רע למריו בלוטלי ששוב איכזב ולרוברטו גליארדיני וז'ורז'יניו, כשקשר צ'לסי השתפר מחצית השנייה והשווה בפנדל ל-1:1. ב"טוטו ספורט" נכתב שקייזה הרים את איטליה מרגע שנכנס. וב"גאזטה דלו ספורט" הוסקו מסקנות: "הכחולים נראו חיוורים. קייזה הציל אותנו". כוכב פיורנטינה והשוער ג'אנלואיג'י דונארומה קיבלו את הציון הגבוה ב"גאזטה" – 7.


מנצ'יני הודה שהכושר של באלוטלי, שרשם משחק רשמי ראשון בנבחרת מאז מאז 2014, לא טוב בגלל סאגת העזיבה מניס בקיץ (בסופה נשאר בקבוצה) והחלוץ הוחלף אמש בדקה ה-62. "הוא צריך לשחק הרבה כי הוא שחקן מנוסה ברמה הבינלאומית. הבעיה היא שהוא צריך להיות בכושר טוב כדי לממש את יכולתו. זה היה משחק חשוב ולמרות כמה טעויות שעשינו, אני חושב שהשחקנים הצליחו". אחד מאלה שלא הבריקו היה דווקא ז'ורז'יניו שטעה בדרך לשער היתרון הפולני מרגלי פיוטר ז'לינסקי, למרות שהוא מככב בצ'לסי כיום. מנצ'יני הוסיף: "עשינו יותר מדי טעויות ואיפשרנו לפולנים לעשות מתפרצות עלינו".


ז'ורז'יניו שהשווה בפנדל החמיא לחברו בנאפולי לשעבר, ז'לינסקי: "הוא רדף אחריי בכל המגרש ולא הסתכל כלל מסביב. הוא היה מרוכז רק בי ויצא מהמשחק במחצית השניה כי לא היה יכול לעמוד בקצב, אבל מי שהחליף אותו ביצע את אותה עבודה עליי. ניסיתי לתת הוראות לחברים שלי בנבחרת. אולי זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל צריך להישאר רגועים. לא חששתי שאחמיץ את הפנדל והיה לי אפס אחוז חשש שזה יקרה. ידעתי שנשווה בסופו של דבר".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ Azzurro pallido, ci salva Chiesa Misano, è Gran Ducati! Tormento serie B, si torna a 22? ‍♂️ Ciclismo, fatta l'Italia per il Mondiale. E molto altro! pic.twitter.com/ZF5XlUCg9F

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) September 8, 2018

הבלם לאונרדו בונוצ'י אמר כי איטליה מיהרה יותר מדי להיפטר מהכדור. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד אכזבות. פספסנו הרבה מסירות ואנחנו צריכים להיות יותר מדויקים. לא שיחקנו טוב מההגנה ולכן לא היינו מדויקים והפולנים ניצלו זאת למתפרצות טובות", טען.


מאמן פולין בז'צ'ק היה מאוכזב מהתיקו: "היינו קרובים מאוד לניצחון ורק טעות אחת גרמה לאיטלקים להשוות. למרות האכזבה מהתיקו, אפשר להיות מרוצים מנקודה נגד איטליה בחוץ. יכולנו לנצח כי היינו טובים יותר ולא זיהיתי פחד אצל השחקנים שלי במחצית השנייה". לפני המשחק היה ויכוח בפולין על שיתופו של קובה בלשצ'יקובסקי בן ה-33 שלא נמצא בשיאו ולמעשה היה זה שגרם לפנדל לזכות איטליה, אבל המאמן טען: "אני מרוצה ממשחקו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי