רק רשת: המונית החדשה של פטריס אברה, מהומת ענק בברזיל

עימות בין שחקני ויטוריה לשחקני באהייה
עימות בין שחקני ויטוריה לשחקני באהייה | טוויטר

המגן הצרפתי מצא מקצוע חדש, משחק בברזיל יצא מכלל שליטה עם מכות בין שחקני הקבוצות. וגם: פלייטיקה הישראלית מעמיקה את שיתוף הפעולה עם סביליה, סלאח מלהטט, 'ניפ-סליפ' בהחלקה על הקרח בפיונגצ'אנג

(גודל טקסט)
20:10: איסק דרוגבה חתם בגנגאן
בנו של דידייה דרוגבה, מכוכביה הגדולים של חוף השנהב בתולדותיה, איסק בן ה-17, חתם בקבוצת הנוער של גנגאן הצרפתית.

Issac Drogba, ex-Chelsea striker Didier Drogba's son, has signed for the EA Guingamp U19s. pic.twitter.com/sxuZLeUhyn

— Get French Football (@GFFN) February 19, 2018

19:00: מרטין שמידט התפטר מוולפסבורג
הזאבים אישרו הערב את עזיבתו של המאמן מרטין שמידט, שהתפטר לאחר ההפסד לבאיירן מינכן בשבת. שמידט הגיע בספטמבר, אחרי שבקיץ עזב את מיינץ, אך הקבוצה ניצחה פעם אחת בששת המחזורים האחרונים והיא נקודה אחת בלבד מעל המקום ה-16 המוביל למשחקי מבחן.


17:05: פוטו פיניש נדיר באולימפיאדת החורף
במקצה המזחלות לזוגות שנערך היום בפיונגצ'אנג במסגרת משחקי החורף האולימפיים, סיימו הזוג הקנדי את הגמר בתוצאה מצוינת של 16.86 שניות – אלא שהתוצאה הזאת בדיוק הושגה כמה דקות קודם לכן על ידי הזוג הגרמני, ושתי הנבחרות דורגו ראשונות בתום התחרות וזכו בזהב. זוהי הפעם הראשונה מזה 20 שנה שהתואר האולימפי מתחלק בין מספר משתתפים.


16:40 המקצוע החדש של פטריס אברה
המגן הצרפתי הוותיק פטריס אברה חתם לאחרונה בווסטהאם, ועד שיחזור לשחק, הוא קנה מונית חדשה איתה הוא נוסע לאימונים וכהרגלו דאג להעלות סרטון משעשע באינסטגרם.


 

On my way to training in my new silver London cab . Again and again sharing my #monday #motivation even with a #grumpy passenger @dominique.evra . I love you all, have a nice raining day I love this game ahahahah #ilovethisgame #positivevibes #positiveenergy #training #funny #crazy #love #laugh #sharing #london #taxi

A post shared by Patrice Evra (@patrice.evra) on


16:20: ארסנל תזכה לחסות הגבוהה בעולם

ארסנל סיכמה עם "אמירויות איירליינס" על עסקת חסות חדשה לחמש השנים הבאות בסך 200 מיליון ליש"ט (225.7 מיליון יורו). התותחנים משחקים עם הלוגו של האמירויות מאז 2006 והעסקה תוארך כעת עד 2023/24. חברת התעופה של דובאי חתומה עם ארסנל על החוזה הכי ותיק בליגה. החוזה החדש מהווה שיא בעסקות על לוגו של חולצות. "החברה של אבו דאבי נותנת את מבטחה בנו ותסייע לנו להילחם בעתיד על כל התארים", אמר יו"ר הקבוצה איבן גזידיס. החברה היא גם הספונסרית של האיצטדיון עד 2028. 

We've signed a club record-breaking sponsorship deal to extend our partnership with @emirateshttps://t.co/lIJHLNMQbM

— Arsenal FC (@Arsenal) 19 בפברואר 2018

15:50: טיאגו ספליטר מודיע על פרישה ממשחק פעיל
"אחרי שדיברתי עם המשפחה שלי, עם אשתי ועם כולם, אני חייב להפסיק לשחק. זו החלטה קשה להפסיק לעשות משהו שעשיתי כל חיי", כך הודיע שחקן הכדורסל הברזילאי טיאגו ספליטר היום בצהריים. ספליטר בן ה-33 הוא אחד הבודדים שזכו גם באליפות ה-NBA (עם סן אנטוניו ספרס ב-2014) וגם באליפות ספרד (עם באסקוניה ב-2008 ו-2010). הוא נפצע באולימפיאדה בריו לפני כשנה וחצי ומאז עבר מאטלנטה לפילדלפיה ומשם לדלאוור מליגת הפיתוח, אך לא הצליח לחזור לכושר מלא וכעת הודיע סופית על פרישה. בתקשורת האמריקאית כבר צופים לו עתיד מזהיר כמאמן.


14:50: חברת סושיאל גיימינג ישרראל הגדילה את שיתוף הפעולה עם סביליה

החברה הישראלית וענקית הסושיאל גיימינג Playtika(פלייטיקה), נותנת החסות הראשית לסביליה, העמיקה את שיתוף הפעולה עם הקבוצה הספרדית ולוקחת את החסות צעד אחד קדימה. היום תחשוף החברה קמפיין בינלאומי משותף בשם צ'יטה.


במסגרת הקמפיין ייחשפו לראשונה המדים החדשים של הקבוצה עם הלוגו החדש של חברתplaytika . כמו כן, מיתוג אצטדיון הבית של סביליה והשפה הפרסומית שונו בהתאם. הקמפיין הושק המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד ברביעי בשמינית גמר ליגת האלופות.


ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק של Playtika ציין: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם סביליה, מדובר בחיבור טבעי, שכן קיים קשר מובהק בין הערכים ו- DNA של שני המותגים".


שחקני סביליה עם המדים החדשים (יח
שחקני סביליה עם המדים החדשים (יח"צ)


14:30: נבחרת העתודה בכדוריד גילתה את זהות היריבות שלה באליפות אירופה
בהגרלת משחקי אליפות אירופה עד גיל 20 שובצה נבחרת ישראל בבית ב' יחד עם נורבגיה, סרביה והמארחת סלובניה. שלושת הנבחרות הנ"ל השתתפו באליפות העולם עד גיל 17 באוגוסט האחרון. המאמן אלכסנדר ברקוביץ': "אנחנו מגיעים כאנדרדוג, אבל נעשה את ההכנות כמו שצריך ונדע להתמודד בכל רגע".


נבחרת העתודה בכדוריד (איגוד הכדוריד)
נבחרת העתודה בכדוריד (איגוד הכדוריד)


14:05: מוחמד סלאח מלהטט
החלוץ הלוהט של ליברפול נצפה באימונים כשהוא 'מתעלל' בחבריו לקבוצה, שלא מצליחים אפילו לגעת בכדור בדרך לשער:


More stunners from Mo. pic.twitter.com/dUMfQPhVS7

— Liverpool FC (@LFC) February 18, 2018



13:05: בזדסקי ממשיכה בתוצאות הטובות
החותרת נורית בזדסקי זכתה אתמול במקום הראשון בתחרות לקראת אליפות צרפת במונט-לה-ג'ולי. בזדסקי, ממרכז דניאל לחתירה, סיימה ראשונה את מקצה 2 שהתקיים בתנאים קשים עם תוצאה מצוינת של 08:35.85. רק לפני שבוע זכתה החותרת הישראלית במדליית ארד בתחרות בינלאומית בטורינו.


נורית בזדסקי (C.Cecchin באדיבות מרכז דניאל לחתירה)
נורית בזדסקי (C.Cecchin באדיבות מרכז דניאל לחתירה)


12:45: עוד רכש יקר לגואן
בייג'ינג גואן מהליגה הסינית השלימה את מכסת הזרים שלה עם ג'ונתן ויירה מלאס פאלמס, שיגיע תמורת 11 מליון יורו לא כולל מיסים. הספרדי חתם ל-3 עונות כשהוא אמור להרוויח 6 מליון יורו לעונה ויצטרף לבקאמבו, סוריאנו ורנאטו אוגוסטו. גואן היא הבזבזנית הגדולה של החלון, גם בגזרת המקומיים.


12:00: בעלי ווסט ברומיץ' הציב אוליטמטום בפני אלן פארדיו
גושואן ליי, הבעלים הסיני של ווסט ברומיץ', זועם על התנהגות שחקני קבוצתו שארבעה מהם גנבו מונית בספרד. כמובן, ההפסדים של הבאגיס בליגה ובגביע לא משפרים את מצב הרוח של ליי, שהשאיר למנג'ר אלן פארדיו שני משחקים להוכיח את עצמו. פארדיו הוא המנג'ר השני שמאמן את הקבוצה המדורגת אחרונה בליגה.


אלן פארדיו. ילך הביתה מוקדם?

אלן פארדיו. ילך הביתה מוקדם? (Gettyimages)


11:45: הפדיחה של המחליקה הצרפתייה
אולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג ממשיכה ליצור אירועים מעניינים, והפעם: באמצע התרגיל הזוגי בהחלקה אומנותית, הוסטה השמלה של המחליקה הצרפתייה גבריאלה פאפאדקיס והפטמה שלה נחשפה לעיני העולם! פאפאדאקיס ובן זוגה גיום סיזרון שמרו על מקצוענות ולא נתנו לתקרית להפריע להם בתרגיל, אלא המשיכו להחליק בחיוך נבוך כשהתקשורת העולמית לא מתביישת לנצל את ההזדמנות ולצלם.


Eistanz-Fauxpas in #PyeongChang2018 … und plötzlich verrutschte das ohne schon sehr schmal geschnittene Kleidchen von @GabriellaPks! #Busenblitzerhttps://t.co/Cdm2r2HGAupic.twitter.com/prgas66Ubx

— BILD Sport (@BILD_Sport) February 19, 2018



10:45: 10 אדומים ו-8 צהובים, המשחק בין ויטוריה לבאהיה פוצץ

המשחק בין ויטוריה לבאהייה בליגה הברזילאית יצא מכלל שליטה והסתיים עם עשרה אדומים ו-8 צהובים וכמובן משחק מפוצץ. מי שיסתכל טוב יוכל לראות בין המעורבים את אקס מכבי תל אביב, רמון.


לוח האירועים במשחק (צילום מסך)
לוח האירועים במשחק (צילום מסך)


10:43: בועטים את ההומופוביה מהכדורגל
משחק ראווה בשם "כדורגל בצבעי הקשת" בין נבחרת ריינבול, המורכבת מהקהילה הגאה וסטרייטים לבין נבחרת אמני ישראל נערך אמש (ראשון) בעיצומו של חודש המאבק בהומופוביה בכדורגל של אופ"א ובמסגרת התכנית בועטים את האלימות והגזענות מהמגרשים של הקרן החדשה לישראל ובשיתוף ההתאחדות לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי