העיתונאי שניצל מאסון שאפקואנסה מת מהתקף לב במשחק כדורגל

שאפקואנסה
שאפקואנסה | AFP

טרגדיה בברזיל. כתב הרדיו רפאל הנזל, שליווה את הקבוצה בטיסה שהתרסקה ב-2016 וניצל בנס, מת אתמול לאחר שקיבל אירוע לב בזמן ששיחק עם חבריו. "הוא הפך לאחד מסמלי המועדון לאחר שניצל ממוות"

(גודל טקסט)
סיפור טרגי מברזיל. הגורל רדף אחרי כתב הרדיו הברזילאי רפאל הנזל שהיה אחד מששת האנשים ששרדו את אסון התרסקות המטוס של קבוצת שאפקואנסה ב-2016. כזכור, המטוס התרסק בזמן שהקבוצה הברזילאית הייתה בדרכה למשחק הראשון של גמר ה"סוד אמריקנה" נגד נאסיונל מדיין הקולומביאנית.


71 בני אדם נהרגו בהתרסקות המטוס כולל רוב שחקני הקבוצה. העיתונאי בן ה-45 שניצל, רפאל הנזל, שיחק אתמול (שלישי) כדורגל עם חברים, כשתוך כדי המשחק הוא קיבל התקף לב והתמוטט. הנזל פונה מייד לבית החולים כשהוא עדיין בחיים ושם נקבע מותו. הוא עבד בתחנת הרדיו המקומית והשאיר אחריו בן ואישה.


באתר של שאפקואנסה פורסמה הודעת ניחומים על מותו וגם ציינו שהוא היה הסמל של השיקום המחודש של הקבוצה אחרי האסון. "הוא הפך לאחד מסמלי המועדון לאחר שניצל ממוות ודיווח אחרי ההתרסקות על כל האירועים כולל הקמת הקבוצה מחדש. הוא קיבל הרבה אהבה מהעיר והקבוצה. לאורך הקריירה שלו רפאל סיפר את הסיפור של שאפקואנסה. הוא ייזכר תמיד בדפים הירוקים והלבנים של הקבוצה הזו. כולנו משתתפים בצער האישי של המשפחה. הוא היה סמל של העיר והייתה לו קריירה מדהימה".


A Associação Chapecoense de Futebol vem a público a fim de manifestar o profundo pesar e toda a consternação pela notícia do falecimento do jornalista Rafael Henzel, ocorrido na noite desta terça-feira. pic.twitter.com/sbtBSM5NQv

— Chapecoense (@ChapecoenseReal) 27 במרץ 2019


בתוך כך, הקבוצה ביקשה לבטל את משחקה הקרוב בליגה בעקבות ההלם על מותו של העיתונאי שליווה את המועדון ברגעים הכי קשים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי