צפו: תיקו לוואקמה במשחק העונה בטורקיה, שער בכורה לקיארטנסון

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

אקס הפועל ב"ש וטרבזונספור שמרו על הפסגה אחרי 1:1 מול בשאקשהיר השנייה. אקס מכבי ת"א כבש את השער המצמק של מלאטיספור ב-2:1 לקייסריספור. 17:55 בספורט3: גלאטסראיי נגד בשיקטאש

(גודל טקסט)

בצל הקורונה כמעט כל הליגות ברחבי אירופה מושבתות ולכן הליגה הטורקית מושכת עניין באופן מיוחד, בטח כאשר הזרים שעברו ליגת העל מככבים וזו סיבה למסיבה. היום (ראשון) טוני וואקמה אירח עם טרבזונספור למשחק העונה את בשאקשהיר. בטרם המשחק שתי הקבוצות הובילו את הטבלה עם מספר נקודות זהה, אך אקס הפועל באר שבע שהה בפסגה בזכות אפשר שערים טוב יותר.

בסיום נשמר הסטטוס קוו והשוויון בצמרת, כשהקבוצות נפרדו ב-1:1. בשאקשהיר עלתה ליתרון בדקה ה-56 משער נפלא של דמבה בה מתוך הרחבה. שבע דקות בלבד עברו והמארחת השוותה, כשקרן שנכנסה לרחבה ננגחה דווקא על ידי בלם היריבה מרטין שקרטל אל תוך שערו. וואקמה, שהוחלף בדקה ה-89, רושם עונה אישית מצוינת, אולי בדרך לאליפות היסטורית, כאשר במאזנו 10 שערים ו-10 בישולים.

כמו כן, אקס מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון, ערך את הופעתו השביעית במדי מלאטיספור נגד קייסריספור וכבש שער בכורה בנגיחה בדקה ה-70 (לחצו כאן וצפו בשער). עם זאת, הגול של האיסלנדי רק צימק את התוצאה וקבוצתו נוצחה 2:1 במשחק החוץ שנערך כמובן ללא קהל, ונותרה במקום ה-15 כאשר רק הפרש שערים מפריד בינה לבין הקו האדום.

בנוסף, בדרבי של איסטנבול בין גלאטסראיי לבשיקטאש לא נכבשו שערים והקבוצות נפרדו ב-0:0. מדובר בפספוס גדול של גלא, שאירחה את המשחק, שכן אם הייתה מצליחה להשיג ניצחון הייתה ניצבת במקום השלישי במרחק של נקודה בלבד משתי המוליכות. אמנם גם כרגע מצבה לא רע והיא רק שלוש נקודות מטרבזונספור ובשאקשהיר, אך הכל צמוד בצמרת של הליגה הטורקית הלוהטת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי