סנטוס: "רוצים להעפיל מהמקום הראשון". רונאלדו צפוי לפתוח

פרננדו סנטוס
פרננדו סנטוס | Gettyimages

מאמן פורטוגל מתכונן לקראת משחק החוץ מול נבחרת סרביה בשבת (21:35, שידור ישיר בספורט4): "יהיה קרב ישיר בין שתי נבחרות חזקות". המארחים עם מאמן חדש על הקווים מחפשים ניצחון שיעלה אותם למקום השני

(גודל טקסט)

מוקדמות יורו 2020 ימשכו מחר (שבת) עם עוד סבב משחקים, כשבמוקד יהיו נבחרת פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו וז'ואאו פליקס נגד נבחרת סרביה של פרדראג ראיקוביץ' (21:35, שידור ישיר בספורט4).

נבחרת סרביה תציג מאמן חדש על הקווים – ליובישה טומבקוביץ', לאחר שמלדאן קרסטאיץ' פוטר עקב פתיחה בינונית של הקמפיין. הסרבים נמצאים במקום השלישי בטבלה עם ארבע נקודות בלבד בשלושה משחקים, ומבחינתם מדובר במשחק ביתי בו הם חייבים להוציא את מלוא הנקודות מול אלופת אירופה. ראיקוביץ', שמגלה יכולת גבוהה מפתיחת העונה בליגה הצרפתית, לא אמור לפתוח. בקישור מילינקוביץ' סאביץ' אמור לקחת את המושכות לצידו של טאדיץ' ובחלק הקדמי אלכסנדר מיטרוביץ' יהיה המוציא לפועל.

פורטוגל כבר הבטיחה את עלייתה ליורו לאחר שזכתה בגביע האומות, ומגיעה למשחק בתקווה להשיג ניצחון ראשון בקמפיין אחרי שתי תוצאות תיקו. רונאלדו צפוי לפתוח בחוד, כשז'ואאו מאוטיניו וז'ואאו פליקס אמורים לספק לו את הכדורים ברחבה.

כריסטיאנו רונאלדו. עדיין ללא שער בקמפיין (Jan Kruger/Getty Images)
כריסטיאנו רונאלדו. עדיין ללא שער בקמפיין (Jan Kruger/Getty Images)

מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס התייחס להתמודדות במסיבת עיתונאים לקראת הקרב מול סרביה: "זה משחק חשוב מאוד בין שתי קבוצות שכבר איבדו נקודות. בפורטוגל, הסרבים התבססו בעיקר על התקפות מעבר, אך כעת יש להם מאמן חדש והם משחקים מול הקהל הביתי כשהם חייבים לנצח. לכן אני חושב שהפעם המשחק יתנהל בצורה אחרת".

למרות שנבחרתו כבר הבטיחה את מקומה באליפות אירופה, סנטוס לא מזלזל במשחק: "אנחנו רוצים להעפיל ליורו דרך המוקדמות ורצוי שזה יהיה מהמקום הראשון. סרביה יריבה איכותית, ששחקניה משחקים בליגות הבכירות באירופה ולכן יהיה קרב ישיר בין שתי נבחרות חזקות פנים מול פנים".

הוא מסמן מפתחות למשחק: "נעריך את נקודות החוזק והחולשה של היריב וננתח אותן. הדקות הראשונות הן תמיד מהותיות ואנחנו צריכים לשמור על ריכוז בפתיחה. אני מצפה שסרביה תלחץ אותנו מהפתיחה ותתקוף באופן מסודר. עלינו לדעת להגיב ולהיות מוכנים לנצל את החולשות שלהם. אנו נשתמש בכל הכלים שלנו כדי להציג יכולת גבוהה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי