מאמן פורטוגל התפרץ: "אני לא כאן כדי לדבר שוב על רונאלדו"

פרננדו סנטוס, כריסטיאנו רונאלדו
פרננדו סנטוס, כריסטיאנו רונאלדו | FRANCISCO LEONG/AFP via Getty Images

פרננדו סנטוס אישר שכוכב יובנטוס נמצא בתוכניות שלו למשחק נגד ליטא, ונתן את דעתו על סוגיית החילופים בסרייה A ("מדברים עליו ככה כי הוא הטוב בעולם"), אבל לא היה מוכן לענות לשאלות נוספות ועצר את המראיינים

(גודל טקסט)

סוגיית כריסטיאנו רונאלדו ושני החילופים שלו במשחקים האחרונים של יובנטוס ממשיכה להעסיק את העולם, וכעת סוף סוף הגיעה גם לשערי הנבחרת. פורטוגל תארח מחר (חמישי) את ליטא כשהיא מובילה על פני סרביה רק בנקודה בבית ב' במוקדמות היורו. מאמן הנבחרת פרננדו סנטוס ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, וכצפוי נשאל כמעט אך ורק על נושא אחד: CR7.

סנטוס אישר בתחילה שרונאלדו אכן ישחק והרגיע את המודאגים: "הוא בכושר משחק, הוא כאן. לא הייתי קורא לו אם הוא לא היה מוכן לשחק".

"כולם רוצים לדבר על רונאלדו כי הוא הכי טוב בעולם", התייחס המאמן הוותיק לסוגיית מקומו בהרכב של יובנטוס, "כששחקן אחר מוחלף, אף אחד לא מדבר על זה. אנחנו מדברים על זה רק כי מדובר בכריסטיאנו רונאלדו. יש מיליון שחקנים בעולם, ונראה שזה קורה רק לו ולעוד שניים או שלושה אחרים. מספיק עם זה".

סנטוס.
סנטוס. "יש מיליון שחקנים בעולם, אבל זה קורה רק לו" (AFP)

האמירה "מספיק עם זה" כנראה לא חלחלה לאוזני העיתונאים, כי כשהשאלה הבאה עסקה בכוכב, סנטוס התפרץ: "רונאלדו שוב? לא, מצטער. אני לא כאן לדבר על רונאלדו, אני כאן לדבר על פורטוגל. אני לא מדבר עליו יותר. הנושא מסתיים כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי