העברות: מירנדה חוזר לברצלונה, באיירן מינכן צירפה בלם

ניאנזו קואסי | האתר הרשמי

למרות שהיה אמור להיות מושאל למשך שתי עונות בשאלקה, המגן השמאלי שב לקטאלוניה אחרי עונה אחת בגרמניה. ניאנזו קואסי בן ה-18, הגיע מפ.ס.ז' לבירת בוואריה ללא תמורה. וגם: מי רצתה את פוצ'טינו?

(גודל טקסט)

בימים כתיקונם חלון העברות האירופי היה צריך להיפתח היום (1.7.2020) בצורה חגיגית עם המון החתמות ושמועות חדשות, אך מגפת הקורונה דחתה את החגיגה במספר חודשים. אמנם, לאור סיום העונה בחלק מהליגות מתקיימות עסקאות בקצב נמוך יותר ואנחנו כאן על מנת לעדכן את כל העברות הגדולות של הכדורגל האירופי.

רשמי

* רכש ראשון לבראיירן מינכן. הקבוצה מבירת בוואריה הודיעה על צירופו של הכישרון הצרפתי של פריז סן ז'רמן ניאנזו קואסי ששותף אשתקד בשישה משחקים בליגה הצרפתית ואף כבש שני שערים. האלופה הגרמנית החתימה את קואסי עד 2024 ולא שילמה על העסקה.

* ארסנל שמרה על אחד הנכסים הגדולים שלה. המגן השמאלי בן ה-18 בוקאיו סאקה, שהיה חתום בקבוצה עד 2020, חתם על חוזה ארוך טווח (לא פורסם לכמה זמן) במדי התותחנים.

* המגן השמאלי של ברצלונה חואן מירנדה שהושאל אשתקד לשנתיים בשאלקה, יחזור לקבוצתו לאחר ששני המועדונים הגיעו להסכמה שלא להוציא לפועל את עונת ההשאלה השנייה. עדיין לא ברור אם המגן בן ה-20 יישאר בסגל של קיקה סטיין בעונה הבאה.

* החלוץ הטוגולזי הוותיק עמנואל אדבאיור עוזב את קבוצתו קלוב אולימפיה מפוגוואי, את מדיה לבש ארבע פעמים בלבד בגלל משבר הקורונה.

שמועות

* אחד המועמדים הבכירים להגיע לריאל מדריד בחלון העברות הקרוב הוא קשרה של ראן אדוארדו קמאבינגה, אולם על פי דבריו של המנהל הספורטיבי של ראן פלוריאן מוריס במועדון יסרבו למכור את הכישרון בן ה-17 גם תמורת 80 מיליון יורו.

* מאורסיו פוצ'טינו עדיין נותר ללא קבוצה ונראה שהוא לא כל כך ממהר. על פי דיווחים  המנג'ר הארגנטינאי קיבל הצעה מבנפיקה ליסבון אך סרב לה ונראה שהוא מעדיף להגיע רק למועדון בטופ העולמי.

* על פי הדיווחים באיטליה דומיניק סובוסלאי כוכבה של רד בול זלצבורג מבוקש על ידי מילאן, ארסנל ונאפולי ונראה שהאחרונה תהיה מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 25 מיליון יורו. אמנם ייתכן שהגעתו של ראלף ראנגניק לרוסונרי תשנה את החלטתו.  

* קשרה הארמני של ארסנל הנריק מחיטריאן שמושאל העונה לרומא, מעוניין לעזוב את התותחנים באופן מידי, כאשר המטרה היא לשחק בקבוצה מבירת איטליה באופן קבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי