העברות: קאנטה מועמד לאינטר. ג'רארד יחזור לאנגליה?

סטיבן ג'רארד
סטיבן ג'רארד | Ian MacNicol/Getty Images

קונטה רוצה לצרף את הצרפתי, איתו זכה באליפות עם צ'לסי ובנוסף מבקש גם את וידאל ואנדרסון. מנג'ר ריינג'רס בשנתיים האחרונות סומן כמועמד להגיע לבריסטול סיטי. וגם: בארסה אחרי שני שחקני טוטנהאם

(גודל טקסט)

שמועות (12.7.20)

* על פי 'טוטוספורט' מנצ'סטר יונייטד הציעה כ-64 מיליון יורו לאינטר עבור הבלם הסלובני מילאן שקריניאר. גם מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד ובאיירן מינכן עבור הסלובני בן ה-25 שעשוי לעשות שדרוג נוסף בקריירה בקיץ.

* מאמן אינטר אנטוניו קונטה שוב התלונן על "חוסר הניסיון" שיש על פי טענו בסגל ובאיטליה מדווחים שהמאמן ביקש שלושה שחקנים בכירים, אותם אימן בעבר – ארתורו וידאל מברצלונה ואנגולו קאנטה ואנדרסון מצ'לסי. אם לאוטרו מרטינס יימכר לברצלונה ייתכן שהנראזורי יצליחו לרכוש את השלושה.

* האם סטיבן ג'רארד בדרך חזרה לאנגליה? על פי 'אקספרס' בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ רוצה לצרף אותו כמאמן הראשי בעונה הבאה לאחר שפיטרה את לי ג'ונסון אחרי ארבע שנים. ג'רארד עצמו מאמן את ריינג'רס בשנתיים האחרונות וחתום עד 2024.

* לפי דיווח ב'סטאר' ברצלונה עוקבת אחרי שני שחקני טוטנהאם. על טנגי אנדומבלה כבר דיווחו לא אחת וכעת נכנס שם חדש לרשימה והוא ריאן ססניון המשחק בעמדת הכנף השמאלי. בספרס עשויים לשקול הצעות על הקשר הצרפתי, אך אמורים לדחות את ההצעה על ססניון.  

* סרחיו אגוארו תכנן כבר לפני מספר שנים לעזוב את מנצ'סטר סיטי בתום חוזהו בקיץ 2021 לטובת מעבר לקבוצת ילדותו אינדפנדיינטה. אך כעת בסיטי שוקלים להשאיר את החלוץ בקבוצה לעוד מספר שנים ולהציע לו חוזה חודש, אף על פי שמועד החוזה המקורי יסתיים אחרי שיחגוג את יום הולדתו ה-33.

* כוכב לברקוזן קאי האברץ רוצה לעזוב את הקבוצה של פטר בוס בעקבות אי ההצלחה לעלות לליגת האלופות. על פי 'בילד' הגרמני המועמדת העיקרית לצרפו היא צ'לסי, אבל כעת גם מקומה במפעל הבכיר ביבשת עדיין לא בטוח.

* ברהים דיאס שנרכש לפני שנה ב-17 מיליון יורו ממנצ'סטר סיטי לא משתלב בקבוצה ורשם בליגה רק 30 דקות. כעת ב'מונדו דפורטיבו' מדווחים שהוא עשוי לעבור בקיץ לבטיס יחד ולחבור לאקס נוסף של סיטי, מנואל פלגריני שמונה למאמן הקבוצה.

קאי האברץ
קאי האברץ | Jörg Schüler/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי