ארסנל מצאה מחליף לאובמיאנג, קשר בארסה בדרך לאינטר?

פייר אמריק אובמיאנג. יחתום על חוזה חדש? | RICHARD HEATHCOTE/POOL/AFP via Getty Images

התותחנים הכינו תוכנית מגירה למקרה שמלך שערי הקבוצה יעזוב וסימנו את חימנס מוולבס, הקטאלונים מוכנים למכור לנראזורי את ראפניה תמורת 16 מ' יורו. וגם: קובו יושאל לסביליה ואקס באיירן עזב את סין

(גודל טקסט)

רשמי (25.7)

* קייל לאפרטי, כוכב נבחרת צפון אירלנד, ששיחק בחצי העונה אחרונה בסנדרלנד ובעל עבר בנוריץ', ריינג'רס ופאלרמו, חתם בשורות העולה החדשה בסרייה ב' – רג'ינה.

* יממה לפני חזרתה של הליגה הסינית הודיע אקס באיירן מינכן סנדרו ואגנר על עזיבתו מקבוצתו בשנה וחצי האחרונות, טיאנג'ין טדה, מסיבות משפחתיות.

* החלוץ בפטימבי גומיס, לשעבר במארסיי, סוונסי וליון, האריך את חוזהו באל-הילאל הסעודית עד 2022.

שמועות

* ארסנל חושבת על כל תרחיש, גם זה הגרוע ביותר בו פייר-אמריק אובמיאנג, יעזוב לקבוצה אחרת ובצרפת טוענים שהתותחנים כבר הכינו תוכנית מגירה וינסו להחתים את חלוץ וולבס ראול חימינס למקרה שהגאבוני לא ימשיך.

* עדיין לא ברור אם סמואל אומטיטי יישאר בעונה הבאה בברצלונה, ובתקשורת הספרדית דווח כי הבלם עשוי לעבור בהשאלה לפרמיירליג בעונה הבאה. ארסנל, ווסטהאם ואברטון הוזכרו בתור מועמדות לקליטתו.

* בכלי התקשורת בספרד בטוחים: חאבי גרסיה יהיה המאמן החדש של ולנסיה. בהנהלה נתנו אור ירוק למהלך והמנג'ר שאימן בעבר בווטפורד, רובין קאזאן ומלאגה יחתום אצל העטלפים לשנתיים.

* בתקשורת האנגלית דווח שדניאל סטארידג' קרוב ליעד חדש. החלוץ האנגלי הוא שחקן חופשי כעת לאחר שחזר מהרחקה אחרי הימורים לא חוקיים. העולה החדשה לסרייה A בנבטו עשויה להחתימו.

* לאור ירידתה של מאיורקה לליגת המשנה בספרד, ריאל מדריד תשאיל את הכישרון היפני טאקפוסה קובו לקבוצה נוספת בספרד ועל פי דיווחים ב'מארקה' סביליה כבר מנהלת משא ומתן מול הבלאנקוס על מנת להעבירו עד תום עונת המשחקים הנוכחית.

* ב"דיילי רקורד" האנגלי דווח שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת לצרף את הבלם גבריאל מגאלהאס בן ה-22, אשר רשם העונה 31 הופעות במדי ליל במסגרת הליגה הצרפתית וליגת האלופות. גם נאפולי, אינטר ואברטון מעוניינות בברזילאי, המוערך בכ-25 מיליון יורו.

קובו
קובו. זכה למחמאות מזידאן | Eric Alonso/Getty Images

* על פי 'מונדו דפורטיבו' ברצלונה דחתה את הצעתה של אינטר לרכוש את ראפיניה שהושאל בעונה האחרונה לסלטה ויגו תמורת 10 מיליון יורו, אך תהיה מוכנה למכור אותו ב-16 מיליון יורו. כזכור, הקשר הברזילאי בן ה-27 שמסיים את חוזהו בקיץ 2021, הושאל לאינטר בשנת 2018 וסייע לנראזורי להעפיל לליגת האלופות לאחר בצורת של שש שנים.

* אחד הכוכבים הגדולים של ססואלו ושל הסרייה א' ג'רמי בוגה (23) מבוקש על ידי מארסיי ונאפולי, אך נראה שהאחרונה יותר רצינית לגביו והיא מתכוונת להגיש בימים הקרובים הצעה של 25 מיליון יורו. כך דווח ב'לה 10 ספורט' הצרפתי.

* אדם ללאנה ייפרד מליברפול אחרי שש עונות לאחר המשחק הנעילה בפרמיירליג מול ניוקאסל ועל פי 'טיימס' ברייטון תנצל את העובדה ששחקן נבחרת אנגליה אינו מחזיק בחוזה ותנסה לצרפו לקראת העונה הבאה.  

* אחרי שהחתימה את חאכים זייך וטימו ורנר, המטרה הבאה של צ'לסי היא צירופו של כוכב באייר לברקוזן ונבחרת גרמניה קאי האברץ. בגרמניה מציינים כי במקביל לגישושים מול הקשר ההתקפי, הבלוז בוחנת את החתמתו של דניס זקאריה (23), קשרה האחורי המצטיין של בורוסיה מנשנגלדבאך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי