לאציו במו"מ עם דויד סילבה, מתבשל טרייד בין אינטר לבאיירן מינכן

דויד סילבה
דויד סילבה | Michael Regan/Getty Images

הספרדי שעוזב את מנצ'סטר סיטי מעורר עניין בקבוצה האיטלקית. הבווארים רוצים את ברוזוביץ', הנראזורי יבקשו את טוליסו בתמורה. וויליאן בדרך לארסנל, וגם: אתלטיקו מסרבת לשחרר את פארטיי

(גודל טקסט)

רשמי

* אילאן מסלייר, השוער הצרפתי בן ה-20, אשר הושאל בעונה החולפת מלוריין ללידס, נרכש על ידי העולה החדשה לפרמיירליג תמורת 6.5 מיליון יורו.

מחטף של קריסטל פאלאס: הקבוצה החתימה בהעברה חופשית את הבלם האנגלי הצעיר בן ה-19 ניית'ן פרגוסון, אשר סיים את חוזהו בווסט ברומיץ'. עזר בעונה החולפת לקבוצתו להעפיל לפרמיירליג ורשם 21 הופעות בצ'מפיונשיפ.

* הבלם בן ה-20 של ליון, עומאר סולה, נמכר לזלצבורג תמורת 4.5 מיליון יורו.

שמועות (28.7)

* סימונה אינזאגי, מאמנה של לאציו, מעוניין מאוד לצרף את דויד סילבה. הספרדי יעזוב את מנצ'סטר סיטי אחרי עשור כשהקבוצה תסיים את דרכה בליגת האלופות, ומנהל מו"מ עם המועדון האיטלקי. הקשר יצטרך לקבל החלטה האם לקבל את ההצעה או לעבור ולסיים את הקריירה בדובאי, שם הוא מחזיק בשתי הצעות.

* המשא ומתן בין ארסנל לאתלטיקו מדריד לגבי רכישתו של תומאס פארטיי תקוע. על פי 'הגארדיאן' התותחנים הגישו הצעה משודרגת עבור הגנאי אך גם היא נדחתה על ידי הקולצ'ונרוס, שיהיה מוכנים לשחררו רק עבור סעיף השחרור שלו העומד על כ-50 מיליון יורו.

* שחקן קבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי, פיסאיו דלה-באשירו, בדרך לשפילד וונדסדיי. על פי 'סטאר' הקשר בן ה-19 סיכם לשלוש שנים ויעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה.

* לאחר שמאמן קריסטל פאלאס רוי הודג'סון אישר כי לא יעמוד בדרכו של כוכב הקבוצה ווילפריד זאהה, אברטון מתכוון להגיש בימים הקרובים הצעה למועדון מלונדון, כך דווח ב'מירור' שלא פרסם את הסכום שמתכוונת הטופיז להציע.

מרסלו ברוזוביץ'. יעבור לבאיירן מינכן? | Emilio Andreoli/Getty Images

* וויליאן לא צפוי לחדש את חוזהו בצ'לסי ועל פי 'הגארדיאן' הברזילאי צפוי לעבור ללא אחרת מארסנל, של מיקל ארטטה. כאמור בגלל ששחקן הכנף בן שיחגוג בעוד כשבועיים 32 מסיים את חוזהו, התותחנים יירכשו אותו ללא תמורה.

* טרייד מסקרן מתבשל בין באיירן מינכן לאינטר: על פי קלצ'יו-מרקטו  מרסלו ברוזוביץ' רוצה לעזוב והבווארים מעוניינים לצרפו, הנראזורי עשויים לבקש בתמורה את קורנטין טוליסו, שהיה עד לא מזמן שחקן הרכש היקר בתולדות המועדון.

* טוטנהאם קרובה להחתים את הקשר הדני פייר הויביירג (24) מסאות'המפטון. ספרס הציעו כ-15 מיליון ליש"ט, אך נראה שלבסוף הקדושים יבקשו כ-25 מיליון ליש"ט.

תומאס פארטיי, ז'ואאו פליקס
תומאס פארטיי, ז'ואאו פליקס | DIMITAR DILKOFF/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי