אחרי כחצי שנה במעצר: רונאלדיניו ואחיו ישובו לברזיל

רונאלדיניו משתחרר מבית הכלא
רונאלדיניו משתחרר מבית הכלא | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

כדורגלן העבר ואחיו רוברטו ישוחררו ממעצר הבית בפרגוואי ויחזרו למולדתם ב-24 באוגוסט, לאחר אישור סופי של הסדר הטיעון שהשיגו נציגיהם. עם זאת, נגד השניים מתנהלת חקירה בחשד להלבנת כספים

(גודל טקסט)

בבית בעוד כשבועיים? רונאלדיניו ואחיו רוברטו צפויים להיות משוחררים ממעצר הבית שלהם בבירת פרגוואי, אסונסיון, ב-24 באוגוסט, אז בית המשפט המקומי יאשר את הסדר הטיעון שהגישו עורכי הדין של השניים – כך פורסם הלילה (בין שני לשלישי) במספר כלי תקשורת.

במסגרת ההסכם בין נציגיהם של הברזילאים לתובעים, כדורגלן העבר ישלם קנס של 90,000 דולר "לתיקון נזקים חברתיים" ויורשה לחזור למולדתו, שם ייאלץ להופיע בפני שופט כל שלושה חודשים למשך שנה, בדיוק כמו אחיו שישלם קנס גבוה יותר, על סך 110,000 דולר.

בנוסף, רונאלדיניו יוכל לעזוב את ברזיל בכל עת, אך יידרש לעדכן את הרשויות בפרגוואי בנוגע למקום הימצאו. רוברטו דה אסיס, לעומת זאת, לא יוכל לצאת מהמדינה למשך השנתיים הקרובות ובניגוד לרונאלדיניו, הרישום הפלילי שלו בפרגוואי לא יימחק. עוד פורסם כי נגד השניים נפתחה חקירה בחשד להלבנת כספים ואם יימצאו אשמים, הם עלולים להיענש במעצר של עד חמש שנים.

כזכור, השניים נעצרו בחודש מרץ האחרון ונכלאו בבית סוהר באסונסיון, בשל כניסתם לפרגוואי עם דרכונים מזויפים. נכון לרגע זה, טרם התבררה הסיבה למעשה של רונאלדיניו ואחיו, שנראית מוזרה אף יותר לאור העובדה שתושבי ברזיל אינם זקוקים לדרכון על מנת להיכנס לשטח פרגוואי. שחקן העבר ואחיו טענו כי הדרכונים ניתנו להם במתנה על ידי איש עסקים ברזילאי, שנכנס גם הוא לכלא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי