מסי מאיים לעזוב את ברצלונה, דיבאלה ליונייטד תמורת פוגבה?

ליאו מסי מאוכזב | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

דיווח: לארגנטינאי נמאס והוא יחפש לעבור ב-2021 אם לא יהיה שינוי דרסטי במועדון, האיטלקים יציעו למנצ'סטר טרייד. רונאלדו דרש מיובה להחתים את חימנס, רגילון בדרך לנאפולי ופרישיץ' מתנדנד בין אינטר לבאיירן

(גודל טקסט)

רשמי

* שחקנה של באיירן מינכן לשעבר, המגן הברזילאי ראפיניה, עבר מפלמנגו לאולימפיאקוס – כך הודיעה מחזיקת גביע הליברטדורס.

שמועות

* ליונל מסי מתוסכל אחרי הדחה נוספת מליגת האלופות ויעזוב את ברצלונה בשנה הבאה, אז יסתיים החוזה שלו, אם לא יתבצע שינוי דרסטי במועדון. בחודשים האחרונים שמו קושר למנצ'סטר סיטי ולאינטר.

* יובנטוס צפויה להציע למנצ'סטר יונייטד טרייד, במסגרתו פאולו דיבאלה יעבור לאולד טראפורד בתמורה לפול פוגבה.

* מנצ'סטר יונייטד נחושה להנחית באולד טראפורד את סאול ניגס, קשרה של אתלטיקו מדריד. השדים האדומים מוכנים להציע לספרדי שכר של 150,000 ליש"ט בשבוע. השחקן בן ה-25 שוקל את עתידו במדריד אחרי ההדחה מליגת האלופות.

* אינטר סימנה את אנגולו קאנטה כאחת ממטרות הרכש שלה בחלון ההעברות. אלוף העולם הצרפתי סבל ממספר פציעות בעונה החולפת ואיבד את מקומו בהרכב הפותח של צ'לסי, שמוכנה להקשיב להצעות עבורו.

* מילאן לא מוכנה לשלם יותר מ-13 מיליון ליש"ט עבור מגנה של טוטנהאם, סרג' אורייה. התרנגולים מעוניינים להכניס כ-20 מיליון בתמורה לשחקן מחוף השנהב, זאת במטרה לממן את רכישתו של זקי צ'ליק מליל. בנוסף, באיטליה מדווח שישנם פערים גבוהים במו"מ עם זלאטן איברהימוביץ', אך ההערכה היא שהצדדים יגיעו לסיכום על הארכת חוזהו של השבדי בן ה-38.

* דיווחים ראשוניים באנגליה על כך שצ'לסי ולסטר הגיעו לסיכום על העברת בן צ'ילוול. המגן השמאלי יצטרף לבלוז, שרודפים אחריו מזה תקופה ארוכה, תמורת כ-65 מיליון ליש"ט.

* איבן פרישיץ', שהושאל העונה לבאיירן מינכן, יתקבל בברכה על ידי אנטוניו קונטה אם וכאשר יחזור לאינטר. אלופת גרמניה מחזיקה באופציה לרכוש את הקרואטי, אך עדיין לא החליטה האם לממש אותה.

* נאפולי מובילה את המירוץ לצירופו של סרחיו רגילון, שיגיע מריאל מדריד תמורת 25 מיליון יורו אחרי עונה מצוינת כמושאל בסביליה.

* כריסטיאנו רונאלדו רוצה שיובנטוס תחתים את חלוצה של וולבס, ראול חימנס, בתור הפרטנר שלו לחוליית ההתקפה בעונה הקרובה.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה בניסיונות להשיב את השוער דין הנדרסון. מספר קבוצות בפרמיירליג מעוניינות לשים את ידיהן על האנגלי בן ה-23, שהעביר את השנתיים האחרונות כמושאל לשפילד יונייטד, שמצדה סיכמה עם בורנמות' על רכישתו של ארון רמסדייל תמורת 18.5 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר סיטי מכינה הצעה על סך 40 מיליון ליש"ט עבור קשרה של טוטנהאם הארי ווינקס.

* חוסה מריה קאייחון הפך לשחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו בנאפולי ושתי קבוצות שמעוניינות לקלוט אותו הן בטיס וסביליה.

* ליברפול תקבל תשלום בסך חמישה מיליון יורו מברצלונה אם פיליפה קוטיניו יזכה בליגת האלופות עם באיירן מינכן, זאת בהתאם לסעיף בהסכם ההעברה שלו מאלופת אנגליה לבלאוגרנה ב-2018.

* אחרי שעזב את טרבזונספור בחודש מרץ האחרון, ג'ון אובי מיקל קרוב לחתימה בסטוק סיטי מליגת המשנה האנגלית, בחוזה לעונה אחת. הניגרי לבש בעבר את החולצה של צ'לסי.

* ניוקאסל מעוניינת לשאול את כריס סמולינג, שבילה את העונה החולפת ברומא כמושאל ממנצ'סטר יונייטד.

* בנוסף לטיאגו אלקנטרה, גם הבלם חאבי מרטינס הבהיר כי ברצונו לעזוב את באיירן מינכן. לפי "סקיי איטליה", פיורנטינה פנתה אליו בניסיון לצרפו.

חאבי מרטינס
חאבי מרטינס | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי