וידאל הגיע לבדיקות באינטר לפני חתימה, אונדר הצטרף ללסטר

ארתורו וידאל | Alex Caparros/Getty Images

הנראזורי פרסמו תמונה של הצ'יליאני אחרי שנחת במילאנו. הטורקי הגיע בהשאלה לעונה בתמורה ל-3 מיליון יורו. פפ בדרך לחיזוק כאשר הבלם קונדה צפוי להגיע ב-50 מיליון יורו, אוטמנדי עשוי לעבור לסביליה מנגד

(גודל טקסט)

רשמי (20.9)

* כפי שדווח במשך מספר שבועות, ארתורו וידאל אמור להיות שחקן אינטר בעונה הקרובה. הנראזורי פרסמו תמונה של הצ'יליאני מיד לאחר שנחת לבדיקות רפואיות במועדון ולפני שיחתום על החוזה.

* לסטר הודיעה רשמית על צירופו של ג'נגיז אונדר, קשרה הטורקי הצעיר של רומא (23), שבשלוש השנים שלו בקבוצה כבש 17 שערים ב-88 משחקים. הקשר הושאל לעונה אחת בתמורה לשלושה מיליון יורו יחד עם אופציית רכישה ב-24 מיליון יורו.

שמועות

* וולבס קרובה לסיכום עם ברצלונה על צירוף המגן נלסון סמדו, שיכול לשחק בימין ובשמאל. הזאבים זקוקים למגן ימני בשל מכירת מאט דוהרטי לטוטנהאם.

* מנצ'סטר סיטי קרובה לחיזוק נוסף למרכז ההגנה, כך לפי "אס". הקבוצה של פפ גווארדיולה בדרך להחתים את ז'ול קונדה הצרפתי, בלמה של סביליה (21) בתמורה ל-50 מיליון יורו. הקבוצה כבר מנהלות משא ומתן לגבי הבלם שהצטרף לאנדלוסים רק בקיץ שעבר.

* יעד מפתיע ללואיס סוארס? לפי "לאקיפ", החלוץ האורוגוואי בן ה-33 מבוקש במארסיי. המאמן אנדרה וילאש בואש דוחף להחתמתו של שחקן התקפה נוסף.

* אדוארד מנדי, שוערה של ראן, יצטרף לצ'לסי בתמורה ל-26 מיליון יורו ובונוסים שונים, כך לפי "דיילי מייל". בכך פרנק למפארד השיג את מבוקשו – להחליף את קפה בין הקורות. השוער צפוי לחתום לחמש שנים.

אדוארד מנדי
אדוארד מנדי | Dave Winter/Icon Sport via Getty Images

* מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא הבלם הארגנטינאי ניקולאס אוטמנדי שהגיע לאיתיחאד בקיץ 2015.

* ארתורו וידאל צפוי להפוך היום (שני) לשחקנה החדש של אינטר. הקשר הצ'יליאני בן ה-33 יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לשנתיים כאשר בארסה תקבל פיצוי צנוע של מיליון יורו ועוד בונוסים במשתנים.

* לידס יונייטד שפתחה את העונה בצורה משוגעת מכוונת לצירופו של דניאל ג'יימס (22), קשרה של מנצ'סטר יונייטד, כך לפי "סאן". בתחילת 2019 הקשר היה קרוב להצטרף לקבוצה וכעת ינסו לקבלו בהשאלה. אשתקד הקשר רשם לא פחות מ-46 משחקים בהם תרם ארבעה שערים ושבעה בישולים.

* ליון מעוניינת בברנדון סופי והמארי טראורה, שחקני ההגנה של ראן, לטענת התקשורת הצרפתית ("לאקיפ"). רודי גארסיה נחוש לחזק את הקבוצה במגן ימני שיהווה תחרות לליאו דובואה.

דניאל ג'יימס
דניאל ג'יימס | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

* סרחיו רומרו רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד לאור חזרתו של דין הנדרסון לאולד טראפורד. ולנסיה הגישה לאנגלים הצעה של שישה מיליון יורו עבור השוער הארגנטינאי בן ה-33. לפי "מירור", צפויות התפתחויות.

* אלכס אוקסלייד צ'מברליין עשוי לעזוב את ליברפול ולהגיע לוולבס. הקשר חושש שדקות המשחק שלו ייפגעו לאור הגעתם של שחקני הרכש האחרונים לאנפילד. אשתקד רשם הקשר בן ה-27 43 הופעות בהן כבש שמונה שערים ובישל עוד שניים נוספים.

אלכס אוקסלייד צ'מברליין | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי