אוואר סיכם את תנאיו בארסנל, מנצ'סטר סיטי על סף רכישת בלם

חוסם אוואר
חוסם אוואר | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

קשר ליון יחתום לחמש שנים בצפון לונדון לאחר שהתותחנים יגיעו לסיכום עם ליון על דמי ההעברה, רובן דיאש מבנפיקה יעבור לאנגליה תמורת כ-55 מיליון יורו ואוטמנדי שעשה את הדרך ההפוכה. וגם: חבר חדש לזהבי בפס.וו

(גודל טקסט)

רשמי

* הקשר הצעיר של יובנטוס, לוקאס פלגריני, הושאל לגנואה לעונה.

* סמפדוריה צירפה את קשר אינטר ונבחרת איטליה בן ה-33, אנטוניו קנדרבה שחתם לארבע שנים והוצג בסרטון נפלא שממחיש את היכולת שלו לבשל.

* אחרי שהעבירה את אלפונס אראולה לפולהאם, פריז סן ז'רמן צירפה את השוער אלכסנדר לטלייה לשמש גיבוי לקיילור נבאס.

שמועות

* הניסיונות לצרף את קאליבו קוליבאלי מנאפולי כשלו ונראה שגם הניסיון לצרף את ז'ול קונדה עלה בתוהו, כי מנצ'סטר סיטי על פי הפרסומים על סף צירוף הבלם רובן דיאש בן ה-23 מבנפיקה. סיטי תשלם תמורתו כ-55 מיליון יורו וגם תעביר את ניקולס אוטמנדי.

רובן דיאש
רובן דיאש | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

* לפי "סקיי", בימים הקרובים צפויה מנצ'סטר יונייטד לפנות לדורטמונד רשמית עם הצעה לרכישת ג'יידון סאנצ'ו. עם זאת, לפי ההערכות יוצעו תמורתו כ-90 מיליון ליש"ט, סכום שלא ירצה את הצהובים-שחורים שמצהירים פעם אחר פעם כל הישארותו העונה.

* בתקשורת ההולנדית טוענים שפ.ס.וו איינדהובן לא עוצרת וכעת עושה רושם שלערן זהבי יצטרף גם איבראהים סנגארה, קשר בן 22 מטולו שיירכש תמורת כשמונה מיליון יורו.

* קשר ליון, חוסם אוואר, סיכם את תנאיו בארסנל לחמש השנים הבאות. הקשר העדיף לעבור ליובנטוס, אולם בסופו של דבר לא הוגשה משם הצעה. ארסנל מציעה עבורו כ-40 מיליון יורו, ליון דורשת כ-60 מיליון יורו וסביר שבסופו של דבר המועדונים ייפגשו באמצע.

* מריו גצה, שמוקדם יותר השבוע דווח כי עשוי לחזור לבאיירן מינכן, עשוי להצטרף להרטה ברלין שאף אישרה את מועמדותו.

מריו גצה
מריו גצה | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

* שפילד יונייטד מובילה במירוץ לרכישת ריאן ברוסטר, חלוץ נבחרת אנגליה הצעירה וליברפול, אך לא ממהרת להסכים לתג מחיר של 20 מיליון ליש"ט ומנסה לסכם על שאלילתו. גם סוונזי מהצ'מפיונשיפ, בשורותיה כיכב כמושאל בחצי העונה האחרונה, עוד מקווה לצרפו.

* ברייטון קרובה לצרף את החלוץ אנדי זקירי, השווייצרי בן ה-21 שמשחק בלוזאן. הוא למעשה צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום ביממה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי