הכי מגיע שיש: לבנדובסקי זכה בתואר שחקן השנה של פיפ"א

רוברט לבנדובסקי | Pool/Marco Donato-FC Bayern/Pool via Getty Images

חלוץ באיירן קיבל את הפרס המרשים אחרי שסיפק לא פחות מ-43 שערים ו-13 בישולים ב-39 הופעות בכל המסגרות ב-2020. נוייר שוער השנה, קלופ המאמן. מסי ורונאלדו בהרכב, גם דייויס, ראמוס ודה בריינה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אם יש קבוצה שהייתה מעל כולם בכדורגל העולמי ב-2020 זוהי באיירן מינכן. זוכה כדור הזהב לשנה זו לא נקבל לאחר ש'פראנס פוטבול' החליטו לבטל את הענקת התואר העונה, אך הערב (חמישי) נערך טקס פרסי "The Best" של פיפ"א בו נבחר רוברט לבנדובסקי לשחקן השנה בעולם.

החלוץ האדיר של באיירן הוביל את הבווארים לזכייה בטרבל ענק – דאבל בגרמניה וכמובן זכייה בליגת האלופות בקמפיין עצום. והמספרים שלו פשוט היו מדהימים ב-2020 – 43 שערים ו-13 בישולים ב-39 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה. יוצא דופן. הפולני סיים לפני ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, אשר הגיעו לשלישייה האחרונה.

חברו של לבנדובסקי לבאיירן, מנואל נוייר, זכה בתואר שוער השנה. קפטן נבחרת גרמניה ובאיירן, שנחשב לאחד מגדולי השחקנים שעמדו בין הקורות אי פעם, סיפק יכולת מצוינת ב-2020, חזר לעצמו בגדול ושוב נחשב לשוער הטוב בעולם אחרי שמעמדו קצת נפגע לאחר הפציעה הקשה שחווה בעבר. הוא גבר על יאן אובלק ואליסון אשר התמודדו מולו.

לבנדובסקי קיבל את התואר מנשיא פיפ"א | Pool/Marco Donato-FC Bayern/Pool via Getty Images

יונג מין סון, כוכב טוטנהאם, כבש את השער שנבחר לשער השנה בעולם. כזכור, החלוץ מדרום קוריאה סיפק ביצוע יוצא דופן מול ברנלי, כאשר בסיום מבצע יוצא דופן בו דהר לבדו לאורך כמעט מגרש שלם מצא את הרשת. לצפייה בשער השנה בעולם לחצו כאן

יורגן קלופ, האיש שהוביל את ליברפול לאליפות ראשונה באנגליה אחרי לא פחות מ-30 שנים שחונות, זכה בתואר מאמן השנה. הגרמני גבר על האנזי פליק, מאמן באיירן, ומרסלו ביילסה, אשר העלה את לידס בחזרה לפרמיירליג. אגב, קלופ הפך לראשון שזוכה פעמיים בתואר.

מסי ורונאלדו נכנסו רק להרכב השנה, יחד עם שמות כמו אלפונסו דייויס, סרחיו ראמוס, קווין דה בריינה וג'ושוע קימיך. הרכב השנה המלא: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, וירג'יל ואן דייק, סרחיו ראמוס, אלפונסו דייויס, ג'ושוע קימיך, קווין דה בריינה, טיאגו אלקנטרה, ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי.

בגזרת הנשים, לוסי ברונז ממנצ'סטר סיטי זכתה בתואר כדורגלנית השנה בעולם.

יורגן קלופ
יורגן קלופ | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי