אתלטיקו מדריד תצרף את דמבלה, מיליטאו בדרך לטוטנהאם?

אדר מיליטאו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הקולצ'ונרוס יביאו בהשאלה את חלוץ ליון שכבש רק גול אחד העונה בצרפת. ז'וזה מוריניו מעוניין בבלם ריאל מדריד ובקטאלוניה טוענים כי הוא עשוי לחתום כבר בינואר. וגם: רכש מעניין בדרך ליובה ועתידו של מויזה קן

(גודל טקסט)

רשמי (9.1)

* בזכות פתיחת עונה מוצלחת בפורטוגל, החלוץ ברזילאי טיאגו (27) שכבש שבעה שערים בתשע הופעות במסגרת הליגה נמכר מסנטה קלרה לשימיצו אס-פולס היפנית בתמורה ל-2 מיליון יורו.

שמועות

* על פי דיווחים ב-'RMC' ליון ורומא נאבקות על המגן הימני הארגנטינאי בן ה-23 גונסאלו מונטיאל, מריבר פלייט. השחקן שמסיים את חוזהו בתום העונה , הספיק לצבור שש הופעות בנבחרת ארגנטינה.

* על פי דיווח ב'מארקה' אתלטיקו מדריד תצרף בהשאלה עד תום העונה את חלוץ ליון מוסא דמבלה, שאמור לחזור מפציעה במהלך חודש פברואר וכבש עד כה גול אחד ב-16 הופעות.

* קשר פריז סן ז'רמן לאנדרו פארדס נותר האופציה המועדפת של אנטוניו קונטה לחיזוק חוליית הקישור של אינטר. ב'גאזטה דלו ספורט' טוענים שכדי להשלים את העסקה, הנראזורי יצטרכו למכור את כריסטיאן אריקסן, שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה.

מוסא דמבלה | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images

* מאמן אברטון קרלו אנצ'לוטי אמר כי הקבוצה תהיה מוכנה למכור את החלוץ האיטלקי מויזה קן לפריז סן ז'רמן באופן קבוע. כזכור קן בן ה-20 עבר לעיר האורות בהשאלה עד תום העונה וללא אופציית רכישה.

* לפי דיווח של 'מונדו דפורטיבו' הקטאלוני בלם ריאל מדריד אדר מיליטאו מבוקש על ידי מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו. בעיתון נכתב כי עזיבה בינואר בהחלט על הפרק.

* באנגליה נכתב כי מנצ'סטר יונייטד ומילאן נאבקות על צירופו של קשר ליל בובקארי סומארה, שנחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה הצרפתית בגיל 21 בלבד.

* יובנטוס קרובה לצרף את המגן הימני האמריקאי בריאן ריינולדס מדאלאס מה-MLS בתמורה ל-7.5 מיליון יורו. כך נכתב היום ב'טוטוספורט'. שחקן נבחרת הנוער של ארצות הברית צפוי לעבור תחילה בהשאלה לבנוונטו ולהגיע לשחק בשורות הגברת הזקנה החל מהעונה הבאה.

מויזה קן | Pool / Pool

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי