מילאן החתימה את סואליהו מייטה, מסוט אוזיל ישוחרר מארסנל

מיקל ארטטה, מסוט אוזיל
מיקל ארטטה, מסוט אוזיל | IAN KINGTON/IKIMAGES/AFP via Getty Images

מוליכת הליגה האיטלקית צירפה את קשר טורינו בהשאלה תמורת חצי מיליון יורו, הקשר הגרמני ייפרד בקרוב מהתותחנים לאחר סיכום על התרת החוזה באופן מיידי. וגם: אל שעראווי רוצה לחזור לרומא ויעד חדש לאקס נתניה

(גודל טקסט)

רשמי (16.1)

* החתמה מעניינת למילאן. הרוסונרי צירפו את הקשר הצרפתי של טורינו, סואליהו מייטה (26) בהשאלה עד סיום העונה, על מנת לעבות את הסגל להמשך העונה. טורינו קיבלה כחצי מיליון יורו עבור העסקה.

* אקס מכבי נתניה רומן גולוברט שלא ערך העונה הופעה רשמית במדי א.א.ק. לרנקה, נשאר באי השכן כאשר הצטרף ללא תמורה ל דוקסה קאטוקופיה מהליגה הראשונה בקפריסין.

* החלוץ המבטיח של אינטר, סבסטיאנו אספוזיטו (18), סיים את תקופת ההשאלה בספאל ועבר בהשאלה נוספת, הפעם לוונציה, המשחקת גם היא בליגת המשנה באיטליה.

שמועות

* על פי דיווח ב'אתטליק' מסול אוזיל וארסנל הגיעו לסיכום על התרת חוזהו של הקשר הגרמני באופן בלעדי לאחר 7.5 שנים במועדון. אם הכל יילך כשורה, פנרבחצ'ה תשלים את המעבר של הקשר בן ה-32 כבר בסוף השבוע הקרוב, לאחר שיגיע ללא תמורה.

* אודיון איגהלו, יחזור לסין לאחר שהשאלתו ממנצ'סטר יונייטד תפוג בסוף החודש, אך על פי נציגיו ייתכן שהפרק של החלוץ הניגרי בפרמיירליג טרם הסתיים: "יכול לאשר לך כי חלק מקבוצות הפרמיירליג, שתי קבוצות מחוץ לאנגליה ועוד כמה מועדונים מהמזרח התיכון ערכו בירורים רשמיים", אך טען סוכנו ב-'BBC ספורט אפריקה'.

* כחלק ממסע ההישרדות של שאלקה בבונדסליגה, ה'רויאל בלוז' ינסה להחזיר גם את המגן גרמני-ברזילאי ראפיניה בן ה-35 המשחק כיום באולימפיאקוס. אולם על פי 'ספורט1' הגרמני, שאלקה טרם הגישה הצעה ליוונים.

* על פי דיווח ב'הגארדיאן' מילאן בוחנת אפשרות לצרף את הבלם פיקאיו טומורי (23) שנדחק לקצה הרוטציה של צ'לסי. מסתמן כי הרוסונרי ישאילו את האנגלי למשך 18 חודשים ואף יוסיפו סעיף רכישה בגובה של 29 מיליון יורו.

אודיון איגהלו | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

* אנגלי נוסף שלא זוכה להזדמנות העונה הוא דני רוז. בממלכה טוענים כי ווסט ברומיץ' תנסה לצרף את המגן בן ה-30 של טוטנהאם, שמעדיף בשלב זה לבחון הצעות מספרד ומגרמניה.

* על פי 'מונדו דפורטיבו', שוער המשנה של ברצלונה נטו רוצה לעזוב את המועדון כדי לקבל דקות, מבוקש על ידי ארסנל. בדיווח נכתב שהתותחנים עשויים לשכנע את השוער הברזילאי בן ה-31 אם יקבל הבטחה שישחק.

* ממשיכים בברצלונה: לפי דיווח ב'סקיי ספורט איטליה' נאפולי תנסה להשאיל את המגן ג'וניור פירפו, שלא זוכה לאמון רב מצד רונאלד קומאן. עוד נכתב כי התכולים יתחילו את המו"מ ברגע שימצאו קבוצה לקווין מלקוי.

* עונה וחצי בסין הספיקו לסטפן אל שעראווי שעל פי הדיווחים באיטליה, יבקש שחרור מקבוצתו שנגחאי שנואה כדי לשוב לקבוצתו האחרונה רומא. גם הג'יאלארוסי מעוניינים באיחוד, אך לפי 'סקיי ספורט איטליה' הם לא מוכנים לשלם עליו דמי העברה.

סטפן אל שעראווי
סטפן אל שעראווי | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי