אונאי אמרי מאמין: "רצינו להניע כדור אבל הם לא נתנו לנו. בבית זה ייראה אחרת"

בוויאריאל מחמיאים ללחץ של ליברפול ולאווירה באנפילד ("הטוב בעולם"), אבל זוכרים כבר איך הדהימו העונה בליגת האלופות: "90 דקות, בבית, זה הרבה זמן"

(גודל טקסט)

ויאריאל הצליחה להדהים השנה את אירופה עם הישגים נפלאים במגרשי החוץ של יובנטוס ובאיירן מינכן שהובילו להעפלה לחצי גמר ליגת האלופות, אבל אתמול (רביעי) הם גילו שאנפילד קצת גדול עליהם. ויאריאל נכנעה 2:0 לליברפול במשחק הראשון של חצי הגמר, וינסו בבית לעשות מהפך סנסציוני. קשה להספיד אותם, אחרי המסע הנהדר העונה, אבל גם שחקניו של אונאי אמרי מודים: ליברפול השנה היא משהו מיוחד.

"יש פה את התחושה שעל כל טעות קטנה אתה נענש", אמר בסיום פאו טורס, "ידענו לאן אנחנו מגיעים. במחצית הראשונה שיחקנו טוב על פי התוכנית, אבל בשנייה לא הצלחנו לשמור על הקצב. ניסינו לעשות מה שעשינו במינכן. אנחנו בפיגור עכשיו, אבל 90 דקות בגומלין זה הרבה זמן. בבית, שער מוקדם מחזיר אותך לעניינים. הראינו כבר מול באיירן מה אנחנו שווים בבית, יש לנו עוד הרבה מה להראות".

שחקני ויאריאל מאוכזבים באנפילד אחרי ההפסד לליברפול
| אימג'בנק GettyImages, Jay Barratt
אוהדי ויאריאל באצטדיון אנפילד צופים בחגיגה של שחקני ליברפול
| רויטרס

גם בתקשורת הספרדית ידעו להחמיא לליברפול. "הציקלון שהכה בוויאריאל", כינו ב"אס" את הקבוצה של קלופץ דני גארידו, אחר מפרשני רשת "קארוסל", אמר בשידור ש"את מאמן הכושר של ליברפול אנחנו חייבים לצרף לליגה הספרדית".

אונאי אמרי, המאמן המפסיד: "בחצאי גמר אתה חייב לפגוש כאלה יריבות, חזקות, שבכושר טוב. היו רצינו לנצח, רצינו להניע כדור, אבל הם לא נתנו לנו. לא יכולנו לרדוף אחריהם. היום בעיקר ניסינו להגן כמה שאפשר, כדי להשאיר לנו אפשרות למשחק השני. ועשינו את זה. יהיה משחק אחר לגמרי בספרד. ניזום שם הרבה יותר. אנחנו כאן כי עשינו משהו. אני מקווה שבבית זה ייראה אחרת".

אונאי אמרי, מאמן ויאריאל, במשחק מול ליברפול
מלא אמונה, ויש לו סיבה. אמרי באנפילד | רויטרס

ג'ובאני לו סלסו סיכם: "ידענו שיהיה קשה, באצטדיון קשה, מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. הם לוחצים, וידענו מה מצפה לנו, אבל אני חושב שלפרקים עשינו עבודה טובה. בבית אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב, ולדעתי הכל עוד פתוח. ידענו שהם ישחקו עם הרבה אינטנסיביות, יודעים מה זה אנפילד ומה הוא מייצג, ובדבר הזה התמודדנו מול הטובים בעולם. אבל נותרו עוד 90 דקות, ואנחנו חייבים להאמין".