"המלך של שמינית הגמר": המאזן האדיר של מסי מעודד את ברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

לקראת הגומלין נגד נאפולי בשלב 16 האחרונות של ליגת האלופות, בתקשורת המקומית הזכירו את רקורד הניצחונות והשערים המרשים של הקפטן. וגם: הקריאה לפתוח עם פאטי ופוץ' והנכס של סטיין במאצ'-אפ מול גאטוסו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עונה ללא תארים היא לא דבר שגרתי בברצלונה, בטח לא כזה שמתקבל בהבנה ואחרי שסיימה את הליגה והגביע הספרדי בידיים ריקות, לקבוצה מקטלוניה נותר להתחרות רק על ליגת האלופות. בשבת הקרובה היא תארח את נאפולי במסגרת שמינית הגמר ובתקשורת המקומית תולים תקוות, איך לא, בליאו מסי.

"המלך של שמינית הגמר", נכתב הבוקר (שלישי) ב'מונדו דפורטיבו' על מספר 10 של הבלאוגרנה, שהוגדר כ"תעודת ביטוח לעלייה לרבע הגמר" לאור המאזן שלו בשלב 16 האחרונות בליגת האלופות. מסי ניצח את כל 12 משחקי הגומלין שבהם שותף ושנערכו בקאמפ נואו בשלב זה, כשרק באחד מתוך 11 המשחקים האחרונים הוא לא מצא את הרשת. בסך הכל הארגנטינאי הבקיע 19 שערים ב-14 הופעות בשמינית, כולל חמישייה ב-1:7 על באייר לברקוזן ב-2012.

לצד העליונות של הפרעוש, בתקשורת הקטלונית הזכירו את המפלות שנחלה בארסה במסגרת ליגת האלופות בשנים האחרונות ואת הדברים שאמר מסי בחודש פברואר האחרון, אז הזהיר כי ביכולת שקבוצתו מציגה העונה, היא לא תוכל לזכות במפעל היוקרתי ביותר באירופה.

מעבר למסי, בכלי התקשורת הקטלוני קראו לשלב את אנסו פאטי וריקי פוץ' ב-11: "יחד עם מסי ועם טר שטגן, הם היו הכי טובים במשחקים האחרונים ואסור לשכוח שהם לא השתתפו במשחקי המבחן של קבוצת המילואים דווקא כדי להגיע מוכנים לגומלין בשבת".

גם במאמן קיקה סטיין התמקדו הכותרות בברצלונה הבוקר. רק לפני כמה שבועות עוד עסקו שם באפשרות שהמיסטר יפוטר בעקבות סיום העונה המאכזב בליגה, אולם כעת, לקראת הגומלין הדגישו את "המגוון הטקטי" שלו והצביעו עליו כ"נכס" בדו-קרב נגד ג'נארו גאטוסו על הקווים. כזכור, בימים האחרונים דובר לא מעט על כך שהמאמן שוקל לעלות במערך מפתיע נגד נאפולי וב'מונדו דפורטיבו' הביעו בו תמיכה, כשהזכירו שהוא ניצח משחקים עם ברצלונה בשלושה מערכים שונים: 4-4-2, 3-5-2 וכמובן ה-4-3-3 הקלאסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי