ליון בחלום: "אסור לנו לעצור, מכוונים גבוה"

שחקני ליון חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

שמחת ענק בקבוצה הצרפתית אחרי ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון יובנטוס. לופס: "מותר לנו לחלום, רוצים להראות שאנחנו שייכים לטופ של אירופה". גרסיה: "רונאלדו הוא חייזר"

(גודל טקסט)

מי נתן לליון סיכוי לעבור את יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות? אפילו כשהקבוצה ניצחה 0:1 במשחק הראשון שהתקיים אי שם ב-26 בפברואר – כולם חשבו שהגברת הזקנה תנצח בגומלין בהפרש של שני שערים ומעלה ותעפיל לשמינייה האחרונה של המפעל.

אך לא כך חשבה הקבוצה של רודי גרסיה. היא אמנם נכנעה אתמול (שישי) 2:1 ליובה, אך עלתה בזכות שער החוץ שכבשה ובאופן כללי אי אפשר להגיד שלא מגיע לה. היא הקשתה מאוד על הקבוצה של מאורציו סארי ובצדק תשחק ברבע הגמר – שם מחכה לה משוכה סופר קשה בדמותה של מנצ'סטר סיטי.

כעת, שמונה הקבוצות האחרונות יטוסו לליסבון שבפורטוגל לטורניור סיום מזורז של המפעל. לא יתקיימו משחקי גומלין ידוע, ועל כן הקבוצה שתזכה בליגת האלופות צריכה שלושה ניצחונות והתואר יהיה שלה. אגב, ליון לא העפילה לליגת האלופות בעונה הבאה דרך הליגה, ורק אם תספק זכייה סנסציונית במפעל תשחק בו גם בעונה הבאה.

רודי גרסיה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

דווקא העובדה שלא יהיו משחקי גומלין הביאה לאופטימיות בליון, והשוער אנתוני לופס סיפר: "במשחק אחד הכל אפשרי. אנחנו רוצים להראות שאנחנו שייכים לקבוצות הגדולות של אירופה. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ולאן אנחנו שואפים להגיע. אנחנו מכוונים גבוה".

"יש ליובנטוס שחקנים ענקיים, אבל אחרי שעברנו אותה, מותר לנו לחלום", המשיך לופס. "היינו כולנו מאוחדים כדי לא לספוג את השער השלישי, חשבנו קבוצתית והצלחנו להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".

המאמן רודי גרסיה אמר: "יש ליובנטוס חייזר בסגל, כולם ראו את השער השני האדיר של כריסטיאנו רונאלדו. הצלחנו לגבור על הקבוצה הטובה באיטליה. עלינו ליתרון ויובה קיבלה פנדל שלא הגיעה לה שהחזיר אותה למשחק. במחצית השנייה סבלנו אבל הצלחנו לעמוד בלחץ ולהשיג בסוף את התוצאה שרצינו. אני שמח מאוד, נראינו כמו קבוצה. אני גאה עבור האוהדים ועבור המועדון. אסור לנו לעצור".

אנתוני לופס חוגג | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי