חם בליסבון: דמבלה כשיר לבאיירן, קוטיניו ישחק על עתידו

עוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו | Gettyimages

רגע לפני רבע הגמר המסקרן, שחקן הכנף הצרפתי קיבל את הפטור הרפואי ויהיה בסגל לראשונה מזה כשמונה חודשים. הברזילאי יעלה למשחק מול קבוצת האם שלו ויהיה נחוש להוכיח שהוא מסוגל לחזור. דייויס כשיר וצפוי לפתוח

(גודל טקסט)

משחק השיא של רבע גמר ליגת האלופות יצא הערב (שישי) לדרך כשברצלונה ובאיירן מינכן יעלו לכר הדשא אצטדיון האור בליסבון למפגש אחד – על על הקופה.

מצד אחד נמצאים הספרדים, שקרובים מאוד לעונה ראשונה ללא תואר בעשור הנוכחי, לאחר שסיימו במקום השני בליגה, הודחו מהגביע הספרדי בשלב רבע הגמר וגם הפסידו בסופרקופה. לאחר שנים רבות של כישלון במפעל היוקרתי, ליאו מסי וחבריו לא יכולים להרשות לעצמם עונה נוספת כשזו.

כזכור, הארגנטינאי להט ביום שבת האחרון, כאשר כבש, סחט כדור עונשין והיה בכל מקום על המגרש ב-1:3 על נאפולי בגומלין שמינית הגמר בקאמפ נואו. "הפרעוש" קיבל אתמול חדשות משמחות מאוד לאחר שעוסמאן דמבלה קיבל את הפטור הרפואי למשחק, ולאחר כשמונה חודשים של פציעה חוזר לסגל, מה שיכול להיות כלי התקפי חשוב מאוד למאמן קיקה סטיין.

עוסמאן דמבלה, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מן העבר השני נמצאת באיירן מינכן, אלופת גרמניה ומחזיקת הגביע, שנחושה לסיים את העונה עם טרבל היסטורי. רבים מהפרשנים בעולם מחשיבים את הקבוצה של האנזי פליק לזו שנמצאת בכושר הטוב ביותר בעולם בימים אלו, ונראה שהערב אמרה זו תעמוד במבחן רציני.

לפני שריקת הפתיחה, פליק אישר: "כל שחקני הסגל שנמצאים כאן כשירים למשחק" – מה שאומר שסוגיית כשירותו של אלפונסו דייויס נפתרה, והמגן המוכשר ייפתח במשחק, לאחר שלא התאמן בימים האחרונים בשל כאבים שחש ברגלו.

עניין נוסף וגדול שקשור לבווארים הוא עתידו של פיליפה קוטיניו. הברזילאי לא ירצה לזכור את העונה הנוכחית בגרמניה, כאשר הוא עדיין שייך לברצלונה. קוטיניו לא צפוי להמשיך בבונדסליגה בעונה הבאה, ועל כן בתקשורת הגרמנית ציינו שזה יהיה במשחק על העתיד שלו, בשל העובדה שהוא יעלה נחוש עוד יותר כדי להוכיח למועדון האם שלו שהוא יכול לחזור והצליח.

פיליפה קוטיניו, האנזי פליק | A. Hassenstein/Getty Images for FC Bayern

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי