די מריה חגג: "יהיה לנו קשה לישון בלילה", ניימאר יורחק מהגמר?

ניימאר | MANU FERNANDEZ/POOL/AFP via Getty Images

הכוכב הברזילאי החליף חולצות עם הלסטנברג מלייפציג והפר את הפרוטוקול הרפואי של הטורניר. הארגנטינאי התמוגג: "חייבים להמשיך לעבוד בצורה הזו כדי להפוך את החלום שלנו למציאות". טוכל: "מרוצה מההגנה שלנו"

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן הגיעה הלילה (שלישי) לרגע השיא בתולדות 50 השנים של המועדון. אלופת צרפת הביסה 0:3 את ר.ב. לייפציג ועלתה לראשונה לגמר ליגת האלופות. אנחל די מריה, שמכיר היטב את ליסבון, הציג עוד ערב אדיר במפעל היוקרתי וסיים עם שער וצמד בישולים.

"אני חושב שאכלנו אותם מהדקה הראשונה של המשחק" אמר די מריה לאחר שריקת הסיום. "הולך להיות לנו קשה לישון בכל לילה עד משחק הגמר. הוכחנו שאנחנו ראויים להיות במעמד הזה ועבדנו קשה בכל משחק בשביל זה. ניתן את כל מה שיש לנו, ולא משנה את מי נפגוש בגמר".

הארגנטינאי הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד, זו הפעם הראשונה שהמועדון בגמר ליגת אלופות. עבדנו קשה וסיפקנו משחק מצוין. עכשיו אנחנו רוצים לעשות עוד היסטוריה בשביל המועדון. הצלחנו הפעם ועלינו לגמר וזה חשוב לנו מאוד. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד בצורה הזו כדי להפוך את החלום שלנו למציאות".

ניימאר חוגג עם אנחל די מריה | David Ramos/Getty Images

לאחר המשחק, במספר כלי תקשורת בעולם דווח כי ניימאר, שהיה מבין המצטיינים במשחק, עשוי להיות מורחק ממשחק הגמר. הכוכב הברזילאי החליף בסיום המשחק את חולצת המשחק שלו עם מרסל הלסטנברג, ובכף הפר את הפרוטוקול הרפואי של הטורניר בליסבון.

לפי ההנחיות שהוגדרו מראש, שחקן אשר יחליף חולצה עם שחקן אחר יספוג עונש השעייה למשחק אחד, כמו גם בידוד של 12 ימים. פ.ס.ז' אמורה לפגוש את ליון או באיירן מינכן ביום שבת הקרוב, וטרם ברור עם אופ"א תקבל החלטה גורלית שכזו.

למרות השערים שכבשו, המאמן תומאס טוכל היה מרוצה מעניין אחר: "אני מודה, לא הייתי רגוע בכלל במהלך המשחק. הדבר הכי חשוב בשבילי היה משחק ההגנה שהצגנו הערב. היה בו שילוב של נחישות עם רוח ואיכות".

תומאס טוכל | UEFA – Handout/UEFA via Getty Images

"נשארנו נאמנים לסגנון שלנו. ניצלנו את המהירות של די מריה, אמבפה וניימאר. הוכחנו את הכוח של השחקנים שלנו וכמה הרעב שלהם להצליח גדול. ביחד נתגבר על מכשולים נוספים". גם נשיא המועדון, נאסר אל חלאיפי, הביע שמחה רבה לאחר ההישג של פ.ס.ז' הלילה בפורטוגל: "יום היסטורי עבור המועדון שלנו. אני גאה במועדון הזה על הגמר הראשון שלו".

"זה חלום, אבל אסור לנו לעצור עכשיו. אני שמח על האושר שהענקנו לאוהדים שלנו, הם חיכו לזה זמן רב. מאז שהגעתי לפה ב-2011, החלום שלנו היה לזכות בליגת האלופות ואנחנו מתקרבים אליו" סיפר הנשיא בהתרגשות גדולה.

נאסר אל חלאיפי | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי