מאמן זלצבורג: "מכבי איכותית, נעקוב מקרוב אחר המשחק בבלומפילד"

ג'סי מארש
ג'סי מארש | BARBARA GINDL/APA/AFP via Getty Images

לאחר שההגרלה קבעה כי אלופת אוסטריה תתמודד מול המנצחת בין אלופת ישראל לאלופת בלארוס, ג'סי מארש הודה שנציגי המועדון עשויים להגיע לארץ לצפות בהתמודדות. באוסטריה בטוחים: הצהובים פייבוריטים מול ברסט

(גודל טקסט)

אחרי שקיבלה אשתקד כרטיס אוטומטי ושיחקה לראשונה בתולדותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות, רד בול זלצבורג מאמינה כי העונה היא תוכל להעפיל למפעל היוקרתי דרך המוקדמות. היום (שלישי) נקבע כי אלופת אוסטריה בשבע השנים האחרונות תחכה בשלב הפלייאוף למנצחת במפגש בין מכבי תל אביב לדינמו ברסט בבלומפילד, שייערך ב-16 בחודש ספטמבר באצטדיון בלומפילד. הקבוצה שתעפיל, תארח את זלצבורג ב-22/23 בספטמבר ותצא לאוסטריה כעבור שבוע, כשהמנצחת במפגש הכפול תשחק בליגת האלופות ואילו המפסידה בליגה האירופית.

"הפעם זה צריך להיות שונה. זלצבורג צריכה להעפיל לראשונה לשלב הבתים דרך המוקדמות", נכתב באוסטריה. בתקשורת המקומית ניתחו את המשחק בין מכבי תל אביב לדינמו ברסט וקבעו כי "הישראלים יגיעו להתמודדת בתור ‏פייבוריטים". בכתבה הזכירו גם את מכבי חיפה והפועל תל אביב, שהדיחו את זלצבורג מאירופה אי שם ב-2009/10 ו-2010/11 בהתאמה, אולם יש לציין שקיום מדובר בקבוצה שונה לחלוטין שמעפילה לשלבים מתקדמים בזירה האירופית על בסיס כמעט קבוע.

כריסטוף פרוינד, המנהל המקצועי של רד בול זלצבורג, אמר לתקשורת האוסטרית לאחר ההגרלה: "עכשיו אנחנו יודעים את הכיוון המשוער, אך לא יותר מזה. כמובן שאנחנו מתכוונים לבחון מקרוב את שתי היריבות ובהתאם לתוצאת המשחק ביניהן, ננקוט בצעדים הנדרשים על מנת להתכונן בצורה הטובה ביותר למשחקים".

מאמן זלצבורג, ג'סי מארש, הוסיף: "אני חושב ששתי הקבוצות איכותיות ובשום פנים ואופן לא מצפה לנו מפגש קל בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות. לפני הכל, עלינו לבחון מקרוב מאוד את המשחק בין מכבי תל אביב לבין דינמו ברסט ורק אז לנתח, בצורה מדויקת ככל האפשר, את הקבוצה שתחכה לנו בפלייאוף".

רד בול זלצבורג | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי