דוניס: "השגנו את המטרה שלנו, מאמין שנתחזק בכמה שחקנים"

מאמן מכבי ת"א לאחר הניצחון נגד ברסט: "שמחים שהבטחנו שלב בתים בליגה האירופית, עכשיו נשאר הקרב עם זלצבורג על ליגת האלופות". שכטר: "לשמוע את המנון הצ'מפיונס יעביר בנו צמרמורת". קנדיל בטוויטר: "יש מענק"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

צפו: דוניס ושכטר אחרי הניצחון על דינמו ברסט

מכבי תל אביב עשתה הערב (רביעי) צעד גדול לעבר ליגת האלופות, לאחר שניצחה 0:1 את דינמו ברסט במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי במפעל והעפילה לשלב הפלייאוף בו תפגוש את רד בול זלצבורג למפגש כפול (22.9 בישראל, 29.9 בחוץ). בתוך כך, הצהובים הבטיחו בעקבות הניצחון את מקומם את בשלב הבתים של הליגה האירופית במידה שלא יעברו את האוסטרים.

לאחר שריקת הסיום, המאמן גאורגיוס דוניס סיכם: "אנחנו שמחים ומרוצים מהמשחק. השגנו את המטרה שלנו. ידענו שזה יהיה משחק גדול עבור המועדון. שמחים שהבטחנו שלב בתים בליגה האירופית, ועכשיו נשאר הקרב הגדול מול זלצבורג".

"אני שמח שעבדנו קשה על המגרש. נתחנו את היריבה לפני המשחק וראינו שהיא מסוכנת מאוד במעברים. היא יצרה הרבה מצבים במשחקים הקודמים. לחצנו אותה טוב במגרש ושיחקנו מסודר. לא נתנו לה לעשות כלום. זה שיעור טוב בשבילנו – אך אחד לא מעל המועדון. אנחנו ממשיכים לעבוד. אם תהיה לנו רוח מבפנים ההצלחה תגיע".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

חיזוק הסגל: "חשוב לזכור שזו שנה מוזרה בכל העולם. לדוגמה, כל המשחקים ללא קהל ובתנאים קשים. כל הקבוצות התחילו את העונה מאוחר. אני מאמין שאנחנו יכולים להביא כמה שחקנים טובים לקבוצה כדי שהיא תלחם על כל המטרות שלנו העונה".

לאחר המאמן היווני, החלוץ איתי שכטר הוסיף: "ניצחון סופר חשוב למועדון. ידענו שיהיה משחק קשה. כבר באסיפה לפני המשחק אמרנו לעצמנו שאנחנו לא נותנים למשחק הזה לברוח. יודעים שלא היה כדורגל גדול, אבל באירופה צריך לנצל את המצבים שיש. זה היה משחק של גברים".

"אין ספק שבליגה לא פתחנו טוב ואנחנו נראים לא טוב כרגע. יש לנו מאמן וצוות מקצועי חדשים, שמלמדים אותנו דברים חדשים. באירופה זה שונה. דוניס הביא גם מהניסיון שלו ועזר לנו לעלות לשלב הבא. שמחים מאוד שבערב ראש השנה נוכל לשבת עם כרטיס לליגה אירופית, אבל נעשה הכל כדי להגיע לליגת האלופות".

איתי שכטר | דני מרון

ההרגשה כשמהמנון ליגת האלופות יישמע נגד זלצבורג: "דיברנו בינינו השחקנים שבמשחק הבא כבר נזכה לשמוע את ההמנון של ליגת האלופות. זה יעביר בנו צמרמורת. זה רגע שלא הרבה שחקנים זוכים לו, במיוחד בכדורגל שלנו".

"הגענו לעונה הזו אחרי הרבה טלטלות ודברים שלא הסתדרו. מאמן שהגיע באיחור ושחקנים שהיו בבידוד. יש פה חבורה של גברים. זה לא פשוט לעבור את שלושת המשחקים שהיו לנו. עכשיו מחכה לנו משוכה סופר קשה נגד קבוצה מהשורה הראשונה, אבל אנחנו מסתכלים בעיניים לכולם".

מלבד ההישג המרשים של האלופה, היא גם הבטיחה לעצמה הכנסה של 7.5 מיליון יורו, אשר יעזרו לקבוצה מאוד בכל הקשור לסוגיית ה"פייר פליי" שמטרידה את המועדון בשנים האחרונות. מיד לאחר שריקת הסיום המגן מאור קנדיל צייץ בחשבון הטוויטר שלו "יש מענק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי