הפתעות בדרך לפלייאוף: דינמו זאגרב והכוכב האדום הודחו

שחקני פרנצווארוש חוגגים | האתר הרשמי של פרנצווארוש

פרנצווארוש גברה על הקרואטים 1:2 ורחוקה שני ניצחונות מליגת האלופות. אומוניה ניקוסיה הדהימה את אלופת סרביה, עם 2:4 בפנדלים אחרי 1:1. בכורה לעוואד בלך פוזנאן, שניצחה את האמרבי ועלתה שלב בליגה האירופית

(גודל טקסט)

מלבד המשחק בו ניצחה מכבי תל אביב 0:1 את דינמו ברסט, ארבעה מפגשים נוספים התקיימו הערב (רביעי) במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, בהם הכוכב האדום בלגרד הופתעה בגדול על ידי אומוניה ניקוסיה ודינמו זאגרב הודחה גם היא.

אומוניה ניקוסיה – הכוכב האדום בלגרד 1:1 (2:4 בפנדלים)

הקבוצה מבירת סרביה, שרק בעונה שעברה שיחקה בשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג, הודחה על ידי הקפריסאים הצנועים ונפלה אל פלייאוף הליגה האירופית. אומוניה, מצדה, תשחק בשלב הבא נגד יריבה לא פחות קשה – אלופת יוון, אולימפיאקוס. מיכאל לופטנר הבקיע למארחת בדקה ה-31, מירקו איווניץ' השווה בדקה ה-45.

פרנצווארוש – דינמו זאגרב 1:2

קבוצה נוספת שהופיעה אשתקד בשלב הבתים של המפעל הבכיר בירופה, זו הקרואטית, תקווה לכל היותר להשתלב בליגה האירופית אחרי שההונגרים, ששלחו את סלטיק הביתה בסיבוב הקודם, הפתיעו גם אותה. גרגו לוברנצ'יץ' כבש את הראשון של פרנצווארוש תוך שתי דקות משריקת הפתיחה. מירטו אוזוני החזיר את האורחים למשחק עם שער עצמי בדקה ה-23, אולם בדקה ה-65 כיפר על כך כשהבקיע בעצמו את השער אשר חתם את התוצאה הסופית.

קרבאח – מולדה 0:0 (6:5 בפנדלים)

הקבוצה הנורבגית, בה שיחק בעבר ארלינג הולאנד, הבטיחה את מקומה בפלייאוף בזכות ניצחון בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה ותתמודד מול פרנצווארוש.

מיטיולנד – יאנג בויז 0:3

לאחר 45 דקות מאופסות, הדנים טיילו לניצחון על השווייצרים בדרך לסיבוב המכריע, בו יפגשו את סלביה פראג. ג'ורדן לפורט הבקיע שער עצמי שהעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-51, אנדרס דרייר כבש את השני כעבור 11 דקות ואוור מאביל השלים את החגיגה בדקה ה-84.

בכורה לעוואד בלך פוזנאן, 90 דקות לאלחמיד בניצחון סלטיק

עוד הערב, מוחמד עוואד קיבל דקות ראשונות במדי לך פוזנאן הפולנית, שגברה 0:3 על האמרבי ועלתה שלב במוקדמות הליגה האירופית. עוואד נכנס בדקה ה-91 וקבוצתו תפגוש בסיבוב הבא את המנצחת בין OFI כרתים לאפולון לימסול.

בליגה הסקוטית, חאתם עבד אלחמיד פתח בהרכב סלטיק והשלים 90 דקות, קבוצתו רשמה ניצחון רביעי רצוף וגברה 1:2 על סנט מירן. ניר ביטון נותר על הספסל של ניל לנון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי