אביו של מנור: "הוא בנוי למשחקים גדולים", סיטי שוב עוקבת

מנור סולומון חוגג עם טטה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

התרגשות במשפחתו של הכוכב אחרי השער הנהדר ב-2:3 על ריאל מדריד, אביו: "דיברתי איתו, הוא מאוד מאושר". עוד נודע כי הקבוצה האנגלית חידשה את ההתעניינות בישראלי וצפויה לשלוח נציג לאחד המשחקים הקרובים

(גודל טקסט)

מנור סולומון רשם הערב (רביעי) הופעה חלומית במדי שחטאר דונייצק. זה לא רק הניצחון 2:3 הענק על ריאל מדריד, אלא גם השער השלישי שכבש בעצמו אחרי מבצע נהדר. משפחתו של מנור צפתה הערב במשחק והתרגשה מאוד מהמעמד ובעיקר מהעובדה שקשר נבחרת ישראל לא מפסיק להתקדם.

לאחרונה הוזכרו מילאן ונאפולי כמועמדות לרכוש אותו, ולספורט1 נודע כי מנצ'סטר סיטי חידשה שוב את ההתעניינות לגביו וייתכן שנציגיה יגיעו לצפות בו בקרוב באחד מהמשחקים הקרובים.

אביו של מנור, יוסי סולומון, אמר לספורט1: "התרגשות, אין לי מילים. הכל ביחד מציף אותנו עכשיו. ידענו שזה יגיע, האמנו בו תמיד. מנור בנוי למשחקים גדולים, לקבוצות גדולות. מאושרים מאוד. ההרגשה היא עילאית, אין טובה מזו. כל המעמד, כל מה שהוא משקיע – הכל התפרץ בגול הזה. אנחנו הכי מאושרים בעולם. דיברתי איתו קודם, הוא מאוד מאושר".

מנור סולומון חוגג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

סולומון, אגב, כבש שלושה שערי חוץ בליגת האלופות מול אטאלנטה, סיטי וריאל, לעומת שלושה שערי חוץ בליגת העל – פעמיים מול אשדוד ופעם אחת מול בני יהודה. על הנתון הזה אמר האב: "אולי הוא צריך לשחק רק בליגת האלופות. אולי ברמה גבוהה הוא מגיע יותר מרוכז. הוא מכין את עצמו יותר טוב. זה בא לידי ביטוי במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי