דיווח: ניימאר ייעדר משלושת המשחקים הקרובים של פ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | TOLGA BOZOGLU/POOL/AFP via Getty Images

לאחר שהוחלף נגד בשאקשהיר בשלב מוקדם במשחק, ב-RMC דווח כי הברזילאי יושבת כשבועיים ויחמיץ את המשחקים נגד נאנט וראן בליגה, ואת לייפציג בליגת האלופות. בתקשורת הצרפתית ביקרו: "בלעדיו הקבוצה אחת לגמרי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן נזקקה ללמעלה משעה כדי לשבור את הקרח ולהרעיד את הרשת של בשאקשהיר לראשונה בדרך ל-0:2 באיסטנבול מצמד של מויזה קן, האיטלקי הצעיר שהושאל מאברטון וכבש בדקות 64 ו-79 את שעריו הראשונים בליגת האלופות, אבל את אנשי עיר האורות מטרידה העובדה שאחרי 26 דקות ניימאר נפצע ונאלץ לנטוש את המשחק.

ניימאר נפגע בירך, ובשעות הערב דווח ב-RMC הצרפתי כי הכוכב הברזילאי ייעדר משלושת המשחקים הקרובים של פ.ס.ז' – נגד נאנט וראן בליגה, ובמוקד – המפגש נגד לייפציג בליגת האלופות. שחקן הכנף העלה תמונה של רגלו החבושה וכתב: "התאוששות. הישאר חזק ואל תעצור".

בעיתון "לה פריזיאן" נכתב בשעות הבוקר: "הבעיה של פ.ס.ז' שבלי מספר 10 שלה, זו קבוצה אחרת לגמרי. עם ניימאר יש לה אפשרויות מגוונות, כשפבלו סראביה החליף אותו בדקה ה-26 הכל השתנה".

התמונה שהעלה ניימאר | אינסטגרם, צילום מסך

אלופת צרפת גם כך בסגל חסר, כשניימאר כעת מצטרף לרשימה ארוכה של פצועים וביניהם שני הארגנטינאים מאורו איקרדי וליאנדרו פארדס שעשויים לחזור כבר בסוף השבוע, מרקו וראטי שעשוי לשוב בשבוע הבא ויוליאן דראקסלר שישוב כנראה לאחר פגרת הנבחרות בעוד כשלושה שבועות.

ניימאר
ניימאר ברגעי הפציעה. יחמיץ את לייפציג | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

המאמן תומאס טוכל הרגיע לאחר המשחק: "זו כנראה לא פציעה חמורה, אבל ניימאר התלונן שהתנועה שלו מוגבלת ואנחנו נדע בדיוק מה מצבו אחרי שהוא ייבדק. עוד מוקדם מדי כדי להגיע למסקנות". במשחק הקרוב נגד נאנט בליגה הצרפתית, כך או אחרת כנראה שניימאר יזכה למנוחה. לפי "רדיו מונטה קרלו", זו פגיעה שניימאר התלונן עליה כבר בחימום וייתכן שמלכתחילה ההחלטה לפתוח איתו הייתה מוטעית ועוד תעלה לפ.ס.ז' ביוקר.

על יכולת חלשה מצד קבוצתו אמר טוכל: "לא הייתה לנו הכנה טובה לעונה, צירפנו שחקנים רק ברגע האחרון ואנחנו מתחילים את הכל מחדש עכשיו. זה לא קל לעשות דברים תוך כדי העונה, אבל יש לנו דרישות וציפיות מעצמנו וגם את הביטחון הנחוץ. אל תשכחו ששיחקנו בסך הכל שני משחקי גמר, את גמר ליגת האלופות וישר התחילה הליגה הצרפתית. קיליאן אמבפה אמר שמנטלית הוא מרגיש עייף ואם הוא היה מאמן היו אומרים שזה תירוץ, אבל פשוט צריך להבין שזו האמת – יש לשחקנים הרגשה שאנחנו כבר בסיום העונה ולכן צריכים להתעשת ולהילחם, לנצח משחקים גם אם לא ביכולת הכי טובה וזה משהו שאני מקבל כרגע".

פריז סן ז'רמן חוגגת
פריז סן ז'רמן חוגגת | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

באשר לקן בן ה-20, שהגיע לאנגליה מיובנטוס בקול תרועה רמה וסיים כאחת האכזבות של 2019/20 (סיים עם שני שערים בלבד) וממש ברגע האחרון הושאל לאלופת צרפת, זו הייתה הופעת בכורה חלומית בהרכב במשחק ליגת אלופות. עד היום הוא זכה ל-45 דקות כמחליף במדי יובנטוס לפני כשנתיים ולא מעבר, אך אחרי שבשבוע שעבר עלה מהספסל, אתמול הוא זכה לטוכל מקרדיט בחוד והוא השיב לו עם שלוש נקודות שרשומות על שמו.

"זו התחלה טובה לדרך שלי בפריז, אלו שערים שייתנו לי ביטחון ויחזקו אותי כדי להמשיך לעבוד קשה", אמר מויזה קן בסיום, אחרי שכבש צמד גם ב-0:4 על דיז'ון בליגה, "אני תמיד מוכן לשחק ולעזור לקבוצה שיצטרכו אותי".

קן. שערי בכורה בהופעת הבכורה בהרכב בליגת האלופות | Pool / Pool

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי