סוכנו של סובוסלאי: "זה לא סוד שהוא קרוב לעזוב את זלצבורג"

סוכנו של הכוכב ההונגרי הצעיר, שמחוזר גם על ידי ריאל מדריד וארסנל, הבהיר באשר לעתיד: "לא יודע אם זה יקרה בינואר או רק בתום העונה, אבל ברור שמה שהכי חשוב זה לעבור למועדון שיעניק לו דקות משחק משמעותיות"

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בכדורגל האירופי הסתיים רק לפני קצת יותר מחודש ברוב המדינות, בוודאי בליגות הבכירות, אבל שינוי לוחות הזמנים בענף כתוצאה מהתפרצות הקורונה הובילו לכך שכבר בעוד חודש וחצי יגיע חלון ינואר – ואם יש שם אחד שכבר עכשיו די ברור שהתחרות עליו תהיה בשיאה, הוא הכוכב הצעיר של נבחרת הונגריה וזלצבורג, דומיניק סובוסלאי.

הכוכב העולה של אלופת אוסטריה והעולה הטרייה ליורו 2020, אותה למעשה הוא העלה במו רגליו עם שער ניצחון כביר במבצע סולו בתוספת הזמן, כבר הוזכר כמועמד מוביל לריאל מדריד, ארסנל, מילאן וכמובן שלייפציג, אלא שהבוקר (שלישי) פורסם שגם באיירן מינכן נכנסה למרוץ אחריו. לסובוסלאי סעיף שחרור על סך 25 מיליון יורו "בלבד" וקשה להאמין שהקשר שחגג את יום הולתו ה-20 רק בחודש שעבר, יסיים את העונה בזלצבורג.

סוכנו של סובוסלאי התייחס לדיווחים הרבים אודות הכוכב הצעיר ולמעשה אישר שהוא בדרך ליעד חדש, בציטוטים שפורסמו ב"אס": "בכל פעם שדומיניק משחק טוב, ולמזלנו זה קורה הרבה מאוד לאחרונה, השמועות הולכות ומתחזקות. אנחנו לא נשנה את החשיבה שלנו בגלל משחק כזה או אחר, אלא מאמינים בתכניות שלנו ונמשיך לפעול לפי החזון שלנו ולהוכיח שאנחנו בדרך הנכונה. בין אם זה יקרה בינואר או רק בקיץ, הדבר הכי חשוב זה שהוא יגיע למועדון גדול שגם יעניק לו דקות משמעותיות. זה לא סוד שהוא קרוב לעזוב את אוסטריה, אבל מאוד חשוב לאן נעבור".

דומיניק סובוסלאי
דומיניק סובוסלאי | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי