מולר נכנס לטופ 10 המבקיעים בצ'מפיונס, קמאבינגה על הכוונת לקיץ

תומאס מולר חוגג | Perez Meca/MB Media/Getty Images

רצף 15 הניצחונות הרצופים נקטע עם ה-1:1 בספרד אך פליק מרוצה: "אנחנו עוצמתיים, קיבלנו תובנות על הצעירים. שחקני המפתח היו חייבים לנוח". הגרמני הגיע ל-47 שערים במפעל. לפי "בילד", הקשר עשוי להגיע

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

רצף הניצחונות של באיירן מינכן בליגת האלופות נתקע על 15, אך גם אתמול (שלישי), אלופת אירופה הוכיחה את כוחה. במשחק חוץ קשה, בהרכב סופר משני (רוברט לבנדובסקי, מנואל נוייר ולאון גורצקה נותרו מחוץ לסגל ומעבר לכך ישנם פצועים רבים), הקבוצה של האנזי פליק סיימה בתיקו 1:1. תומאס מולר שעלה מהספסל כבש את שערו ה-47 במפעל, רחוק רק שער בודד מהטופ 10. דויד אלאבה רשם ציון דרך עם משחקו ה-400 בבאיירן. ברייט אריי מבי הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של באיירן שפותח בליגת האלופות – בגיל 17 ו-250 ימים.

האנזי פליק היה מרוצה: "זה היה ערב מוצלח. קיבלנו כמה תובנות על השחקנים הצעירים, אני מאוד מרוצה מהתוצאה. אחרי הכנסתם של תומאס מולר וסרג' גנאברי הייתה לנו יותר דינמיות מקדימה. קבוצות רבות היו שמחות לשחק כמונו, לכל השחקנים שלנו יש איכות עצומה. לקחנו את המצב הנוכחי בחשבון ושחקני מפתח רבים היו זקוקים למנוחה".

על החלטה של ההתאחדות הגרמנית לתת ליואכים לב להמשיך: "אני שמח שהוא נשאר המאמן. זה נורמלי שאחרי תבוסה קשה (ה-6:0 שגרמניה הפסידה לספרד) יש דיונים בכדורגל ובטח במדינה כמו גרמניה שהיא מעצמה, אך הוא תרם המון לנבחרת".

השוער אלכס נובל שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות: "אני ממש שמח שקיבלתי הזדמנות, זה תמיד מרגש לשחק בליגת האלופות. מערך שלושת הבלמים? ככה אתה יותר בטוח ושקט מאחורה. אולי זה גם אפשרות העונה מבחינתנו".

ב"בילד" נטען כי באיירן רוצה לרענן את מרכז השדה שלה ובמועדון לא פוסלים רכישת קשר בחורף לאור הפציעה של ג'ושוע קימיך. קורנטן טוליסו יקבל הזדמנות של מספר חודשים להוכיח את עצמו. אדוארדו קמאבינגה עלה בפנקס של פליק וייתכן שייעשה ניסיון לצרפו בקיץ.

"מולר מנע הפסד ראשון בליגת האלופות, הוא המנהיג. פליק עשה חילופים מזהב", נכתב ב"קיקר". "מולר שוב הציל את באיירן כפי שעשה אינסוף פעמים. אף אחד לא רצה להפסיד", נכתב ב"בילד". היריבה הבאה של באיירן תהיה לא אחרת מאשר לייפציג בקרב צמרת ענק בבונדסליגה ביום שבת (19:30, ספורט4).

שחקני באיירן מינכן חוגגים | ose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי