רונאלדו: "מעולם לא ראיתי במסי אויב, הוא יגיד לך אותו הדבר"

כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי | OSEP LAGO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי של יובנטוס שכבש צמד נגד ברצלונה התייחס ליריבות הספורטיבית עם הארגנטינאי והוסיף: "היינו זקוקים לניצחון כזה מול יריבה כה גדולה". וגם: השיא של הגברת הזקנה והנתון המיוחד של CR7

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ארבעה חודשים לאחר שנכנס לתפקיד, אפשר לומר שאתמול (שלישי) אנדראה פירלו סוף סוף הוביל את יובנטוס לתוצאה מרשימה, כאשר השיג 0:3 חסר תקדים על ברצלונה והעלה את קבוצתו על חשבון המארחת לראשות הבית לקראת הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות.

למרות שהקטאלונים נמצאים בנסיגה קשה הרבה יותר מזאת של הגברת הזקנה מאז תחילת העונה, אסור לבטל את ההישג של יובנטוס, שהפכה לקבוצה האיטלקית הראשונה אי פעם שכובשת לפחות שלושה שערי חוץ מול ברצלונה, בכל המסגרות התחרויות של אופ"א וייתכן שדווקא ההופעה בקאמפ נואו, שהייתה אמורה להיות לפרוטוקול בלבד, תגרום לקבוצה מטורינו לצאת לדרך חדשה גם בסרייה א'.

אבל עם כל הכבוד לפירלו, או לכל שחקן אחר במדי הזברה, מעל כולם בלט שחקן אחד והוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שפגש לראשונה את ליאו מסי בשלב הבתים של ליגת האלופות וכיכב עם צמד פנדלים אשר העלה את מאזנו ל-13 בקאמפ נואו – יותר מכל אצטדיון אחר בו התארח הכוכב הפורטוגלי.

כריסטיאנו רונאלדו | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

לאחר הניצחון רונאלדו אמר: "זו הייתה משימה כמעט בלתי אפשרית. המפתח היה להתחיל את המשחק חזק, שכן תוך 20 דקות כבר הובלנו 0:2 ומאותה נקודה הבנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. הניצחון הזה גורם לאמון גדול במועדון, היינו צריכים ניצחון כזה מול קבוצה גדולה".

הפורטוגלי המשיך והתייחס ליריבות יוצאת הדופן עם מסי: "אנחנו נמצאים בטופ כבר 12-13 שנה ומעולם לא ראיתי בו אויב, כמו שמציגים בתקשורת. ואם אתה שואל את ליאו, הוא יגיד לך את אותו הדבר".

גם המאמן המנצח פירלו דיבר לאחר המשחק: "היה חשוב שמשיך מהיכן שהפסקנו בדרבי נגד טורינו. כשאתה מתחיל מרוכז ונחוש, גם האיכות עולה. התוכנית הטקטית עבדה היטב והשחקנים עשו את המיטב. יש הרבה משחקים בעונה ואסור לנו לאבד את המטרה האמיתית שהיא זכייה בסרייה א', לכן אנחנו צריכים להמשיך להיות מחויבים.  רונאלדו? הייתה מוטיבציית שיא לכבוש מול יריבו הנצחי".

אנדראה פירלו | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי