רונאלדו צעק על השופט בסיום, באיטליה תקפו: "יובה הייתה נוראית"

כריסטיאנו רונאלדו מתלונן | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

החלוץ, שקיבל את הציון הנמוך 4.5, זעם על הפנדל שלא נשרק, דנילו מושעה מהגומלין ומוראטה התעלף. "משחק מלא בשגיאות, האלופה חטפה בלקאאוט", נכתב. פירלו: "סידרנו להם שער על מגש". קייזה דווקא אופטימי

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

לא כך ציפה רונאלדו שתסתיים חזרתו למולדתו ולא על שבוע כזה חלם אנדראה פירלו. יובנטוס הפסידה אתמול (רביעי) 2:1 לפורטו במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות כשהציגה יכולת חלשה במיוחד ורשמה הפסד שני ברציפות אחרי שנכנעה לנאפולי בליגה. איום ההדחה משמינית הגמר שנה שנייה ברציפות (אשתקד יובה הפסידה 1:0 לליון וניצחה 1:2 בביתה אך זה לא עזר) בהחלט קיים על אף שער החוץ החשוב של פדריקו קייזה.

רונאלדו היה משוכנע שמגיע לו פנדל בתוספת הזמן וזעם על השופט. הוא כעס על כך שגם ה-VAR לא התערב. הוא צעק אל עבר הספרדי גם בחידוש המשחק וגם לאחר שריקת הסיום. אלסנדרו דל פיירו ופאביו קאפלו שפרשנו את המשחק ב"סקיי ספורט איטליה" טענו שמדובר בפנדל ברור שלא נשרק אך זה בטח לא מהווה תירוץ. הבעיות לא נגמרות שכן דנילו מושעה מהמשחק הבא בעוד ג'ורג'יו קייליני פצוע. פאולו דיבאלה המריא עם חבריו לפורטוגל אך לא שיחק שכן אינו כשיר במאת האחוזים.

"יובה חטפה בלקאאוט בפורטוגל והייתה בהלם", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" שם כריסטיאנו ספג את הציון הנמוך של 4.5. כמובן שאיזכרו את העניין שיובה ספגה את השער הכי מהיר שלה איי פעם בפתיחת המחצית השנייה במשחק אתמול. רודריגו בנטקור ששגה במהלך השער הראשון ספג ביקורות גדולות. "משחק איום ונורא של יובה, עמוס בשגיאות", נכתב ב"טוטוספורט". בכלי התקשורת באיטליה תקפו גם כן את ההחלטה שלא לשרוק לפנדל לטובת רונאלדו. ב"קוריירה דלה ספורט" הזכירו כי קייזה "שמר את יובה בחיים" אם כי "רבע הגמר בסיכון גדול".

אנדראה פירלו | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

פירלו המתוסכל אמר: "כשאתה סופג שער אחרי דקה אחת זה טבעי שהשחקנים יאבדו ביטחון, בטח מול קבוצה שיודעת לעשות הגנה חזקה. פירלו קיבלה את המשחק שרצתה. זה נורמלי שלא הצלחנו לשמור על מיקוד מוצלח והקצב הנכון אך אסור שזה יקרה בשמינית גמר ליגת האלופות. העברנו את הכדור לאט מדי ולא היינו חכמים מספיק. התכוננו היטב למשחק אבל זו לא הייתה הגישה שרצינו. סידרנו להם שער על מגש של כסף".

על המצב הפיזי של שחקניו: "למתייס דה ליכט הייתה התכווצות בלבד למזלנו. אלברו מוראטה לא היה במיטבו מאז שחזר אחרי השפעת. הוא שיחק רק משום שהיינו מאוד זקוקים לו. הוא הרגיש רע בחדר ההלבשה לאחר מכן, הרגיש חלש ונשכב ופשוט התעלף".

קייזה, כאמור, היה נקודת האור כשכבש שער נהדר במשחק הנוקאאוט הראשון שלו בליגת האלופות. הוא הבטיח: "זו תהיה יובה אחרת בגומלין, בהחלט. אנחנו מאוד רוצים להעפיל לרבע הגמר ונראה משהו אחר. לדעתי היינו מתוחים בהתחלה. השגנו שער חוץ וזה נותן לנו כוח גדול לקראת המשחק הבא שיהיה שונה. כשאתה לא מרוכז בליגת האלופות – מענישים אותך".

אלברו מוראטה | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

אלכס סנדרו מצא דימיון בין ההפסד אתמול לבין המשחק נגד נאפולי: "ידענו שהמחצית הראשונה הייתה גרועה, הבנו את זה, אבל בחצי השני השתפרנו. ברור לנו שעלינו להתחיל טוב יותר את המשחק. היו לנו שתי טעויות גדולות מאוד והם ניצלו את זה כדי לכבוש פעמיים ועלינו להיות מאוד מרוכזים. אני מקווה שהשער שהבקענו יסדר אותנו. עלינו ללמוד ממה שקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי