"יותר קשה מאשר נגד יובנטוס ובאיירן": ויאריאל מוכנה לליברפול

play
אנפילד התפוצץ. רוברטסון חוגג עם שחקני ליברפול | רויטרס
רוברטסון ואוריגי כבשו, ליברפול ניצחה 0:2 את אברטון בדרבי 04:05

המאמן אונאי אמרי מודה לקראת המפגש באנפילד בחצי גמר האלופות (רביעי, 22:00): "גורם ההפתעה כבר לא קיים עבורנו". סגל מלא לקלופ, שנזכר במשחק נגד ברצלונה

(גודל טקסט)

ליברפול

ליברפול נמצאת במומנטום אדיר ומאז תחילת 2022, ההפסד היחיד שלה בכל המסגרות היה לאינטר בשמינית גמר האלופות, הפסד שכמובן לא מנע את העפלתה. באותם חודשים היא גם סגרה את הפער ממנצ'סטר סיטי לנקודה אחת בלבד, זכתה בגביע הליגה, חלפה על פני מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע האנגלי ובאלופות עברה גם את בנפיקה, כשבמשחק הגומלין יורגן קלופ העניק לכוכביו מנוחה.

לקראת המשחק הראשון מחר נגד ויאריאל בחצי גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00), אמר יורגן קלופ, שיחסר רק את החלוץ רוברטו פירמינו: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק לא פשוט בוויאריאל כי האווירה שם יוצאת דופן, ולכן אנחנו צריכים לוודא שכך יהיה גם מחר באנפילד – אנחנו זקוקים לאווירה דומה לזו שהייתה נגד ברצלונה (בחצי הגמר ב-2019). הסיטואציה היא שכול הקבוצות מגיעות כדי להילחם נגדנו, כך זה היה תמיד וכך זה יהיה ומאז שהגעתי לליברפול לא תמיד ניצחנו מספיק".

לואיס דיאס צפוי לשוב להרכב אחרי שלא פתח ביום ראשון בניצחון על אברטון בדרבי ולספסל כנראה יירד דיוגו ז'וטה. בהגנה, לא מן הנמנע שג'ואל מאטיפ יסופסל ובמקומו יעלה איברהימה קונאטה שפתח וכבש בשני משחקי ליגת האלופות הקודמים נגד בנפיקה והקפטן ג'ורדן הנדרסון יחזור להרכב במקום נאבי קייטה.

הרכב משוער: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, איברהימה קונאטה, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, טיאגו אלקנטרה, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, לואיס דיאס.

יורגן קלופ מאמן ליברפול
רק פירמינו יחסר לו. יורגן קלופ | אימג'בנק GettyImages, LINDSEY PARNABY

ויאריאל

ויאריאל הפתיעה את יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות, הדהימה את באיירן מינכן ברבע הגמר ומחר היא תנסה לחולל סנסציית ענק כאשר תתארח באצטדיון אנפילד אצל ליברפול במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר.

הצוללת הצהובה מדורגת שביעית בליגה הספרדית ועדיין מנסה להבטיח את אחד הכרטיסים למפעל אירופי בעונה הבאה, מאז שהשוותה ל-1:1 נגד באיירן מינכן בדקה ה-88 והשיגה את הכרטיס לחצי גמר האלופות גם ניצחה את שני משחקיה האחרונים בליגה.

ויאריאל תגיע לאנפילד ללא שלושה שחקנים חשובים במיוחד עבורה: שחקני ההתקפה ג'רארד מורנו וירמי פינו ואקס ליברפול, המגן אלברטו מורנו. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן אונאי אמרי: "ליברפול היא כמובן הפייבוריטית, היא נמצאת בכושר אדיר והפרויקט של יורגן קלופ שם מדהים. גורם ההפתעה כבר לא משחק תפקיד כאן – הוא שיחק נגד יובנטוס ואחר כך גם נגד באיירן, אבל גורם ההפתעה כבר לא קיים עבורנו. אני יודע עד כמה קשה לשחק באנפילד ואנחנו נפגוש את ליברפול הכי חזקה שראיתי, יהיה יותר קשה מאשר נגד יובנטוס ובאיירן לדעתי, אבל אנחנו יודעים מה עלינו לעשות ולא מגיעים לכאן כדי ליהנות, אלא יודעים שאנחנו כאן כדי לעשות את הכל במטרה להמשיך גם לגמר".

לצד אמרי ישב הקשר דני פארחו: "אנחנו מגיעים עם רצון והמון התלהבות. נפגוש יריבה שנמצאת בכושר שיא, אבל אחרי שכבר הדחנו את יובנטוס ובאיירן אנחנו מגיעים כדי להתחרות ועושים זאת בביטחון מלא בעצמנו. החוזקה הכי גדולה שלנו היא הקבוצתיות ובזכותה הצלחנו מול הקבוצות שעברנו בדרך לכאן. עשינו היסטוריה כשזכינו בליגה האירופית בשנה שעברה ואנחנו עושים היסטוריה גם השנה".

הרכב משוער: חרונימו רולי, חואן פוית, ראול אלביול, פאו טורס, פרביס אסטופיניאן, אטיין קאפו, דני פארחו, פרנסיס קוקלן, ג'ובאני לו סלסו, ארנאוט דנג'ומה, סמואל צ'וקווזה.

אונאי אמרי, מאמן ויאריאל
"גורם ההפתעה כבר לא משחק תפקיד". אמרי באימון המסכם | רויטרס

גמר ליגת האלופות ייערך בחודש הבא, ב-28 במאי באצטדיון סטאד דה פראנס בפריז.