"זה לא גמור": סלאח יחזור להרכב ליברפול, מורנו ישוב בוויאריאל?

play
שחקן ליברפול מוחמד סלאח נגד שחקן ויאריאל פרביס אסטופיניאן | GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates
עם הטעיה נפלאה: קייטה סידר לליברפול ניצחון שעצר את ניוקאסל הלוהטת 02:19

גם אלכסנדר ארנולד יחזור ל-11 בגומלין חצי גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00): "הארכת החוזה של קלופ נתנה בוסט". פירמינו פצוע. כוכב הצהובים עשוי לשוב, דנג'ומה בספק

(גודל טקסט)

משחקי הגומלין של חצי גמר ליגת האלופות יצאו לדרך מחר (שלישי, 22:00), כאשר ליברפול, שמחזיקה ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון באנפילד, תתארח אצל הפתעת העונה במפעל, מחזיקת הליגה האירופית ויאריאל. יורגן קלופ רוצה להעפיל לגמר אלופות שלישי בחמש השנים האחרונות, בעוד אונאי אמרי מחפש מהפך סנסציוני וגמר ראשון בהיסטוריה של הצוללת הצהובה.

טרנט אלכסנדר ארנולד, שחקן ליברפול
ישוב לחוליית ההגנה. אלכסנדר ארנולד | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

"אנחנו לא יכולים לנהוג בטפשות, צריכים לבוא עם רצון לנצח ולוודא שאנחנו עולים לגמר", אמר טרנט אלכסנדר ארנולד, שאמור לחזור להרכב ליברפול אחרי שלא פתח ב-0:1 על ניוקאסל בשבת. גם מוחמד סלאח, פאביניו ואיברהימה קונאטה, שלא נכללו ל-11 במשחק החוץ האחרון בפרמיירליג, ישובו להרכב של יורגן קלופ.

"השער הבא יהיה מאוד חשוב בצמד המפגשים הזה", אמר המאמן הימני האנגלי לפני שהתייחס לעובדה שמאמנו האריך השבוע חוזה במועדון עד 2026, "קשה לעכל את החדשות האלה כשיש עומס כזה של משחקים. המאמן לא דיבר על זה – עסקים כרגיל. זה נותן בוסט ואני מקווה שיהיו לנו עוד ארבע עונות כמו העונה הנוכחית".

יורגן קלופ מאמן ליברפול
הארכת החוזה שלו נתנה בוסט. קלופ | רויטרס

"זה לא גמור, צריכים לנסות לנצח בידיעה שוויאריאל תיתן את כל מה שיש לה", קבע קלופ, "הם ילחצו גבוה ואנחנו צריכים להיות מוכנים. עשינו משהו נכון בחודשים האחרונים ואני יודע שאנחנו במומנטום טוב, אבל למה צריך לחשוב על העבר?"

פרט לסלאח שישוב להרכב, גם סאדיו מאנה ולואיס דיאס צפויים לפתוח בחוליית ההתקפה. לפיו דבריו של קלופ, רוברטו פירמינו "ספג מכה קשה אבל לא כואבת". החלוץ הברזילאי ימריא עם הקבוצה לספרד אך לא ישותף.

ג'רארד מורנו שחקן ויאריאל
חזרתו קריטית לוויאריאל. מורנו | רויטרס

מן העבר השני, בוויאריאל מייחלים לנס. "אנחנו יודעים מה על כף המאזניים", אמר בלם הצהובים פאו טורס, "אני חושב שוויאריאל יותר טובה ממה שהראינו בשבוע שעבר. יש לנו את האוהדים מאחורינו, ראינו קבוצה חזקה מאוד במשחקי בית חשובים שלנו".

"זה המשחק הגדול בתולדות המועדון. ניתן 100%, שער אחד יחזיר אותנו לעניינים. ליברפול לא הפתיעה אותנו וידענו איך הם ישחקו. הם כן הצליחו לנטרל את ההתקפה שלנו אבל במחצית הראשונה הרגשנו שאנחנו יכולים לעצור אותם".

"אם מחר השחקן המצטיין יהיה בליברפול, נודח בוודאות. אם זה יהיה מישהו מאיתנו, תהיה אפשרות לנצח", סיפר המאמן אונאי אמרי, שרוצה לרשום את הישג לעשות צעד נוסף בעונה הכי טובה שלו בקריירה בליגת האלופות.

בנוגע למצבת הפצועים, ויאריאל עשויה לקבל בחזרה את כוכב הקבוצה, החלוץ ג'רארד מורנו שנעדר מהמשחק באנפילד. מי שנמצא בספק הוא ארנאוט דנג'ומה. "הוא הרגיש קצת אי נוחות", סיפר אמרי על ההולנדי, "הוא לא התאמן עם הקבוצה היום ומחר נראה אם הוא יכול לשחק". ירמי פינו ואלברטו מורנו ייעדרו.

הרכבים משוערים:

ויאריאל: חרונימו רולי, חואן פוית, ראול אלביול, פאו טורס, פרביס אסטופיניאן, דני פארחו, אטיין קאפו, פרנסיס קוקלן, ג'ובאני לו סלסו, ג'רארד מורנו, פאקו אלקאסר.

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, איברהימה קונאטה, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, ג'ורדן הנדרסון, פאביניו, טיאגו אלקנטרה, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, לואיס דיאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי