שיא היסטורי, צמד ובישול: צפו בהצגה של מסי ב-1:4 של ארגנטינה

הפרעוש עלה להופעתו ה-148 באלביסלסטה וכיכב נגד בוליביה. תחילה סיפק מסירת אומן, לאחר מכן כבש בפנדל ולקינוח הקפיץ מעל השוער בדרך למפגש נגד אקוודור ברבע הגמר. ברזיל תפגוש את צ'ילה, אורוגוואי מול קולומביה

(גודל טקסט)

תמונת רבע גמר הקופה אמריקה הושלמה הלילה (בין שני לשלישי) עם הצגה גדולה של ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה. "הפרעוש" שבר את שיא ההופעות במדי האלביסלסטה, כיכב עם בישול נפלא, שערים בצ'יפ ומנקודת הפנדל וארגנטינה הביסה 1:4 את בוליביה וסיימה בראשות בית א', בדרך למפגש נגד אקוודור בשלב הבא.

ארגנטינה פגשה הלילה את הנבחרת היחידה בבית שכבר איבדה סיכוי להעפיל לשלב שמונה האחרונות והחגיגה החלה כבר בפתיחה: ליאו מסי שבר את שיאו של חאבייר מסצ'ראנו כשרשם את הופעתו ה-148 במדי הנבחרת וכבר בדקה השישית קיבל סיבה נוספת לחגוג, כשהקפיץ באומנות לפאפו גומס, הותיר את החלוץ מול השער והדרך ל-0:1 הייתה מהירה במיוחד.

ליאו מסי הספיק לכבוש צמד עד המחצית, תחילה כשבדקה ה-33 דייק מבעיטת עונשין מ-11 מטר ובדקה ה-42 קבע את תוצאת המחצית בצ'יפ נפלא שהוריד את ארגנטינה ביתרון 0:3. ארווין סאוודרה צימק ל-3:1 בדקה ה-60, אבל לאוטרו מרטינס כעבור חמש דקות הצטרף לחגיגה וחתם את תוצאת הסיום. 1:4 לארגנטינה, שתפגוש בלילה שבין שישי לשבת את אקוודור.

ליאו מסי | Buda Mendes/Getty Images

יתר משחקי רבע הגמר: במשחק הנוסף והמכריע שנערך הלילה, נבחרת אורוגוואי ניצחה 0:1 את פרגוואי מפנדל מוצלח של אדינסון קבאני בדקה ה-21 והיא כעת תפגוש בשלב הבא את קולומביה. ברזיל תפגוש לקרב אדיר את צ'ילה ופרו תפגוש את פרגוואי.

צפו בניצחון של אורוגוואי על פרגוואי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי