יש צמצום: היריבות האפשריות של מכבי חיפה, הפועל ב"ש ובית"ר

שנה לאחר שגברו האדומים מבירת הנגב על לאצ'י, הם עשויים לפגוש אותם פעם נוספת בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית. הירוקים עשויים לפגוש את ז'לז'ניצאר והאם הירושלמים ישובו לבולגריה למפגש מול פלובדיב?

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שמכבי תל אביב הוגרלה מול פ.צ ריגה בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, כבר מחר (שני, 13:00) תיערך הגרלת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות ומכבי תל אביב תוכל לדעת את מי תפגוש אם תעבור את אלופת לטביה, כששעה לאחר מכן גם תיערך הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית – סיבוב בו משתתפות מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים.

לקראת ההגרלה מחר ב-14:00, פרסמה אופ"א את החלוקה לבתים, משמע את הצמצומים לקראת ההגרלה. כידוע, בעקבות מגפת הקורונה והפתיחה המאוחרת של העונה, המשחקים לא ייערכו בשיטת בית/חוץ, אלא משחק אחד שאותו תארח הקבוצה שיצאה ראשונה בהגרלה בכפוף לעמידה בתקנות הקורונה.

הפועל באר שבע תוכל לפגוש פעם נוספת את לאצ'י האלבנית, עליה גברה בעונה שעברה בדיוק באותו שלב, שקופי ממקדוניה הצפונית או את דינמו באטומי הגיאורגית. בשנה שעברה, גל לוי השווה ל-1:1 במשחק הראשון באלבניה ובגומלין ניצחה ב"ש 0:1 משער של נאור סבג.

צפו בהפועל ב"ש מדיחה את לאצ'י בשנה שעברה

מכבי חיפה זכתה גם היא לשלוש יריבות בצמצום שלה והיא תוכל לפגוש את ז'לז'ניצאר הבוסנית, שלפני תשע שנים הגיע ארצה והובסה על ידי מכבי תל אביב ולפני עשור הובסה גם על ידי הפועל תל אביב, וכן את רנובה ממקדוניה הצפונית וסבורטלו מגיאורגיה.

באשר לבית"ר ירושלים שחוזרת לאירופה, היריבות האפשריות שלה הן לוקומוטיב פלובדיב הבולגרית שנחשבת ליריבה מאתגרת וכזכור יריבתה העירונית בוטב הביסה את הירושלמים ב-2017, בוראץ הבוסנית, טאוטה מאלבניה והמנצחת בין טרה פנה (סן מרינו) לג'ילאני (קוסובו).

בוטב פלובדיב
בוטב פלובדיב | צילום: אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי